Provincie Zeeland

Senior medewerker representatie

Provincie Zeeland

De opdracht­omschrijving

Opdracht
De uitdaging Onze ambitie is helder: collega’s en gasten moeten zich thuis voelen in onze prachtige Abdij. De afdeling Facilitair zet daarom vol in op persoonlijke en professionele gastvrijheid. Of het nu gaat om vergaderingen, recepties, diners of grote evenementen – wij zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is.

Deze functie is ontstaan vanwege de tijdelijke afwezigheid van een collega. Om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen, zijn wij op zoek naar een ervaren professional die direct inzetbaar is en het team op korte termijn kan versterken.

Als Senior Medewerker Hospitality speel jij hierin een coördinerende en uitvoerende rol. Je organiseert bijeenkomsten en zorgt voor een gastvrije beleving, terwijl je ook de planning, administratie en aansturing van collega’s op je neemt. Waar nodig draai je mee op de werkvloer.

We zoeken iemand die ruime ervaring heeft in leidinggeven, het organiseren van representatieve bijeenkomsten en bekend is met het werken in een politieke en bestuurlijke omgeving. Je weet collega's daarbij te stimuleren en te begeleiden zodat zij hun werk met plezier, zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid uitvoeren.

We zoeken iemand die ruime ervaring heeft in leidinggeven en het organiseren van representatieve bijeenkomsten. Je weet collega's daarbij te stimuleren en te begeleiden zodat zij hun werk met plezier, zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid uitvoeren. Het is een pre als je bekend bent met het werken in een politieke en bestuurlijke omgeving.

Wat ga je doen?

Gastvrij en operationeel:

  • Samen met je team bent je hét gezicht bij ontvangst van gasten en collega’s;
  • Samen met je team zorg je ervoor dat representatieve ruimtes er altijd verzorgd en uitnodigend uitzien;
  • Je leidt bijeenkomsten en stuurt operationeel het Hospitality-team aan;
  • Je zorgt dat collega’s met plezier samenwerken en hun rol goed kunnen vervullen;
  • Je stimuleert initiatief, betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel in het team;
  • Je verzorgt samen met collega’s (bestuurs)vergaderingen, recepties, diners en evenementen.

Coördinerend en administratief:

  • Je plant personeel, diensten en middelen voor representatieve bijeenkomsten;
  • Je beheert de voorraad en verzorgt bestellingen;
  • Je houdt de administratie bij, zoals urenregistratie, reserveringen en leveringen;
  • Je bewaakt de kaders van gastvrijheid, inclusief etiquette en kwaliteitsnormen;
  • Je draagt bij aan procesoptimalisatie binnen Hospitality;
  • Je adviseert over vernieuwing van assortiment en uitstraling op locaties.

Competenties

  • Verbinder;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Gastvrij;
  • Leiderschapskwaliteiten;
  • Motiveren;
  • Bestuurlijke sensitiviteit;
  • Leiderschapskwaliteiten en het vermogen om medewerkers motiveren en op een positieve manier aan te sturen;
  • Oog voor detail en gevoel voor etiquette.
  • Affiniteit met een bestuurlijke/politieke omgeving en daarbinnen professioneel kunnen opereren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

De Eisen

  • 1. Aantoonbare werkervaring met HACCP en kwaliteitscontroles
  • 2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • 3. Aantoonbare werkervaring in hospitality, horeca of representatieve dienstverlening
  • 4. Aantoonbare werkervaring met het aansturen van teams en organiseren van bijeenkomsten
  • 5. Kandidaat is bereid om in de avonden en weekenden te werken

De Wensen

  • 8. Aantoonbare werkervaring met voorraadbeheer en voorraadbeheersystemen
  • 7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van teams en organiseren van bijeenkomsten
  • 6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in hospitality, horeca of representatieve dienstverlening
  • 9. Aantoonbare werkervaring met HACCP en kwaliteitscontroles

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
09 januari 2026 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox