Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU

Medewerker servicedesk

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning.- Indien mogelijk de call direct oplossen.- Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk.- Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling.- Aanmaken gebruikersaccounts via tooling.- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren.- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig.- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Achtergrond opdracht

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG). Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.

Competenties

  • Flexibel
  • Analytisch
  • Zorgvuldig
  • Zelfstandig
  • Klantgericht
  • Sociale en communicatieve vaardigheden

De Eisen

  • Afgeronde ICT opleiding (niveau 3 of 4)
  • Ervaring op een ICT Servicedesk. Ervaring op een ICT Servicedesk. Indien MBO ICT 3 afgerond + 1 jaar werkervaring
  • Ervaring op een ICT Servicedesk. Indien MBO 4 ICT afgerond + 0,6 jaar werkervaring
  • Maximale reistijd 1 uur
  • Opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers ivm wet DBA.
  • Certificaat ITILV4
  • 40 uur per week beschikbaar

De Wensen

  • MACOS besturingsysteem
  • Citrix
  • Windows 10
  • Office 365
  • App-v
  • Microsoft/Oracle authenticator
  • Intune
  • Entra-id
  • Werkervaring bij een (semi) overheidsinstelling
  • Ervaring met: TOPdesk

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
09 juli 2025 om 19:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox