Gemeente Voorst

Handhavingsjurist

Gemeente Voorst

  • geen max tarief

  • Gelderland

  • 36 uur per week

  • Juridisch
  • 28 juli 2025

  • 01 januari 2026

De opdracht­omschrijving

Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Voorst  mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Voorst . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Voorst  merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Wie zijn wij?
Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening – en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor álle inwoners.

Opdracht
We zijn op zoek naar een ervaren juridisch beleidsadviseur handhaving die tijdelijk, voor 32 uur per week, het team komt versterken. We zoeken een stevige professional die niet alleen operationeel bijdraagt aan handhavingsvraagstukken/handhavingsbeleid, maar ook kritisch meedenkt over hoe we onze processen slimmer en consistenter kunnen inrichten. Team handhaving bevindt zich momenteel in een fase van doorontwikkeling. Het is daarom belangrijk dat de basis op orde wordt gebracht en dat er structuur komt in de werkprocessen en verantwoordelijkheden.

Werkzaamheden
Het doel van de opdracht kan bestaan uit de volgende werkzaamheden: handhavingszaken afhandelen, opstellen van handhavingsbeleid en werkprocessen verbeteren.

 

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Door de professional zelf geschreven motivatie.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg bepaald
Is hybride werken mogelijk: er wordt een fysieke aanwezigheid van minimaal 2 dagen verwacht

 

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als juridisch beleidsadviseur handhaving;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Kandidaat is aantoonbaar bereid om minimaal 2 dagen op locatie te werken (Benoem dit duidelijk in het cv).

De Wensen

  • Aantoonbare afgeronde juridische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als juridisch beleidsadviseur handhaving
  • Aantoonbare werkervaring met het verbeteren van werkprocessen (Benoem dit duidelijk in het cv)
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox