Gemeente Veldhoven

Coördinator i&a (informatiemanagement en automatisering/servicedesk

Gemeente Veldhoven

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Gemeente Veldhoven zoekt tijdelijk een interim coördinator I&A (clusters Informatiemanagement en Automatisering/Servicedesk). In deze 2 clusters werken in totaal 25 medewerkers op het gebied van informatievoorziening, dienstverlening en digitale samenwerking, functioneel en technisch beheer. De servicedesk ondersteunt met 3 medewerkers de organisatie.


De organisatie is volop in ontwikkeling. Over enkele maanden verandert de functie van coördinator naar teamleider en ontstaan er nieuwe teams. Voor tot die tijd zoeken we een ervaren teamcoördinator die ruime kennis en ervaring heeft op gebied van I&A. Je begeleidt de medewerkers waar nodig in hun werk en projecten. Je hakt knopen door in belang van de voortgang van de projecten/ dienstverlening. Van belang is kaders aan te brengen en prioriteiten te stellen. Op diverse terreinen is sturing en verbetering nodig. Gelet op de ontwikkelopgave voor het team, werk je ook in afstemming met het afdelingshoofd aan een verbeterplan waarmee de vaste teamleider straks door kan. Je werkt op dagelijkse basis samen met het cluster Informatiebeheer.


De opdracht duurt in ieder geval tot 1 juli 2024 met een verlengingsoptie tot uiterlijk einde van het jaar. Dit hangt af van wanneer er een teamleider I&A in dienst komt. De opdracht voer je hoofdzakelijk uit op het gemeentehuis in Veldhoven. Werkdagen zijn in overleg. 


We zijn benieuwd naar jou! Heb je vragen en wil je meer weten, neem dan contact op met Dagmar van Deurzen (afdelingshoofd Facilitair Bedrijf) via 06-12819355


De gesprekken vinden plaats op vrijdag 23 februari of maandag

Kandidaatomschrijving

Ervaren teamcoördinator die ruime kennis en ervaring heeft op gebied van I&A
Je begeleidt de medewerkers waar nodig in hun werk en projecten.
Je hakt knopen door in belang van de voortgang van de projecten/ dienstverlening.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op vrijdag 23 februari of maandag 26 februari

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • G-Rekening De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden
  • VOG Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
  • Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.

De Wensen

  • Opleidingsniveau Minimaal opleidingsniveau: HBO
  • Werkervaring Hoeveel jaar werkervaring: minimaal 8 jaar

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox