Gemeente Alphen aan den Rijn
geen max tarief
Utrecht
36 uur per week
16 november 2020
31 januari 2021
Als locatie-beheerder van de 8 begraafplaatsen in de gemeente Alphen aan den Rijn draag je zorg voor het juiste verloop van alle begrafenissen en bijzettingen. Je zorgt in overleg met de begraafplaatsadministratie voor de planning van de werkzaamheden. Samen met je collega`s vorm je een team van 3-6 personen, die zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is. Je staat betrokkenen en nabestaanden correct te woord, informeert bezoekers en treedt corrigerend op als regels niet worden nageleefd. Ook onderhoud je contacten met begrafenisondernemers over diverse onderwerpen. Je bent flexibel en bereid ook op zaterdagen (in uitzonderlijke gevallen ook zondagen) te werken als het werk dit vraagt. Periodiek stem je af met de Beheerder Openbare Ruimte over onderwerpen zoals de capaciteit voor begraven, het ruimingsbeleid, het beheerplan e.d. Ook is er afstemming met de toezichthouder groen over de onderhoudswerken door derden.
Tenslotte werk je mee bij reguliere werkzaamheden rond begraven. Bv het openen en/of sluiten van graven of het rechtzetten gedenktekens en ophogen graven. Wie ben je? Je hebt een relevante opleiding gericht op het beheer van begraafplaatsen op MBO-niveau en bent in het bezit van je rijbewijs BE. Je bent bijzonder klantgericht en je communicatieve vaardigheden zijn goed. Affiniteit met de uitvaartbranche en enige jaren ervaring in soortgelijk werk is een vereiste. Competenties zijn: klant- en resultaatgericht, vertrouwen en verantwoordelijkheid nemen en geven, samenwerken, initiatiefrijk, inlevingsvermogen en vakbekwaam handelen. Bovendien verwachten we dat je je herkent in de identiteit van onze organisatie. Je taken in een overzicht:
|
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox