Gemeente Ede
max €85 per uur
Gelderland
36 uur per week
01 oktober 2024
01 februari 2025
Allround medewerker Burgerzaken, een echte smaakmaker
Gemeente Ede is een groeiende gemeente met veel ambitie en uitdagingen. Dit vraagt wat van onze organisatie.
Als medewerker Burgerzaken ben jij binnen onze gemeente het eerste aanspreekpunt voor inwoners. En met meer dan 120.000 inwoners is geen dag hier hetzelfde. Dat maakt jouw werk niet alleen waardevol maar ook uiterst gevarieerd. Het contact met onze inwoners heb je fysiek aan de balie, telefonisch of digitaal via onze e-Diensten. Of het nu gaat om het opstellen van een akte, het voltrekken van een huwelijk, het wijzigen van de basisregistratie personen, jouw werk draait om de essentiële momenten in het leven van onze inwoners. Dankzij jouw vakmanschap zijn onze registraties betrouwbaar en actueel. Daarnaast ben jij dé vraagbaak voor je collega’s binnen het team Burgerzaken en het Klant Contact Centrum. Zo geef je gemeente Ede nog meer smaak. En daar ben je trots op, want je draagt echt iets bij aan onze hele gemeente met meer dan 120.000 inwoners.
Verantwoordelijkheden
In het kort behoren de volgende werkzaamheden tot jouw takenpakket:
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met februari 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox