Gemeente Alphen aan den Rijn
De Gemeente Alphen aan den Rijn werkt voor zzp’ers met het Dynamisch Aankoopsysteem. Dit heet bij de Gemeente Alphen aan den Rijn: Inhuurdesk.nl van Staffing Management Services. Het Dynamisch aankoopsysteem (DAS) is een digitale omgeving die de vraag- en aanbodzijde van inhuur van zzp’ers bij de Gemeente Alphen aan den Rijn uit allerlei vakgebieden samenbrengt. Wil je meer weten over het DAS? Klik dan hier.
LET OP: Staffing Management Services brengt vaak kosten per gewerkt uur in rekening indien je de opdracht krijgt.
Hoe krijg ik toegang tot een interim opdracht bij de Gemeente Alphen aan den Rijn?
Stap 1: Registreren als zzp’er bij Inhuurdesk.nl
Het registratieproces voor jou als zzp’er gaat als volgt: klik hier en je wordt naar het externe aanmeldplatform ‘Inhuurdesk.nl’ van Staffing Management Services geleid. Dit heb je nodig voordat je je kan inschrijven bij verschillende opdrachten. Als je geen account hebt, registreer je dan eerst.
Stap 2: Na aanmelding als zzp’er bij Inhuurdesk geef je aan voor welke vakgebieden je in aanmerking wilt komen voor openstaande opdrachten
Hoe word je aanmelding beoordeeld?
Stap 3: Beoordeling binnen 10 werkdagen
De beoordeling van opdracht vindt binnen 10 werkdagen plaats. Hier ontvang je een bericht over jouw toelating of afwijzing. Iedere zpp’er van wie de toelating is afgewezen ontvangt in dit zelfde bericht de motivering van de afwijzing.
Reageren op interim opdrachten bij de Gemeente Alphen aan den Rijn
Let op: Na toelating kun je bij veel organisaties direct reageren op openstaande opdrachten, bij sommige kun je alleen reageren op opdrachten die gepubliceerd worden nadat je bent toegelaten.
Het proces van reageren op een opdracht volgt de procedure van een aanbesteding. De procedures wijken per organisatie soms af.