Gemeente Dronten
geen max tarief
Flevoland
32 uur per week
14 december 2020
30 juni 2021
Het team toezicht & handhaving en in het bijzonder team van BOA’s is sterk in ontwikkeling. Na jarenlang met twee BOA’s voor de gehele gemeente te hebben gewerkt heeft de gemeenteraad onlangs de middelen beschikbaar gesteld om naar een team van 6 BOA’s te groeien. Bij deze middelen hoort natuurlijk ook een bestuurlijke ambitie. Dit alles vraagt van de organisatie en het team BOA’s een andere werkwijze, bijvoorbeeld:
We zoeken een zeer ervaren senior BOA om dit veranderproces in de praktijk, samen met het team BOA’s en de nauw betrokken collega’s te helpen vormgeven. Jij hebt dus de nodige ervaring in het werken in een senior en coördinerende rol binnen een team. Je communiceert makkelijk zowel met de collega’s in het werk als met management, collega’s van ICT en andere ondersteunende afdelingen, juristen en andere toezichthouders. Jij bent daarnaast een zeer ervaren BOA voor de openbare ruimte (1). Je draagt bij aan de leefbaarheid en veiligheid en treedt op als gastheer/gastvrouw van Dronten en ziet toe op naleving van de plaatselijk geldende wet- en regelgeving. Daar waar nodig treed je repressief op en corrigeer je ongewenst gedrag. De werkzaamheden worden naar noodzakelijkheid verricht, de werktijden kunnen daardoor onregelmatig zijn en kunnen in de avond of in het weekend plaatsvinden. Jij bent in staat de collega’s in het team te coachen en waar nodig bij te sturen vanuit je vakmanschap en natuurlijk gezag in het werk. Op inhoudelijk vlak van het werk neem jij, waar nodig, in samenspraak met het team besluiten over de dagelijkse prioritering en indeling van het werk. Je hebt oog en oor voor de zaken die nodig zijn om het werk goed te kunnen doen en kunt dit vertalen in concrete wensen en afspraken met leiding en ondersteunende afdelingen. Daarmee draag je er aan bij dat zaken stap voor stap steeds beter geregeld worden voor het team. Je bent duidelijk in de omgang met de inwoners. Je bent leergierig, flexibel, kritisch, faciliterend en oplossingsgericht. Het is belangrijk dat je stressbestendig bent en een gezonde fysieke en mentale conditie hebt. Met je enthousiaste houding straal je energie uit en leg je makkelijk contacten met anderen. Kortom, een gedreven, proactieve en klantgerichte teamplayer die gaat voor resultaat en oplossingen.
Het team Vergunningen, Handhaving en Veiligheid bestaat uit ruim 40 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het behandelen van vergunningen op een breed werkterrein zoals Bouw- en woningtoezicht, Drank & horeca, Algemene plaatselijke verordening (APV) en BAG. Het toezicht en de handhaving hierop, de integrale veiligheid, evenementen en de crisisbeheersing horen ook bij de verantwoordelijkheid van het team. Het team kenmerkt zich door open communicatie, gedrevenheid en het willen leveren van kwaliteit. Op dit moment maakt het team een doorontwikkeling door. We streven naar een sterk dienstverlenend en vakbekwaam team waar het prettig werken is. |
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox