Gooise Meren
max €130 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
28 april 2025
28 april 2026
Organisatie
Bussum, Naarden, Muiden en Muiderberg vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.
We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Wanneer je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.
Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede-eigenaar van de oplossing.
We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.
Opdracht
Afdeling Financien & Belastingen (F&B) De afdeling F&B bestaat uit drie teams, namelijk : financieel beheer, financieel beleid en belastingen. de opdracht wordt uitgevoerd binnen de teams beheer en beleid. Financieel beheer is de financiële administratie, inclusief het kwaliteitsteam. In het team financieel beleid werken financieel adviseurs, die de afdelingen en het bestuur adviseren en het financieel beleid borgen. Beide teams bestaan uit ongeveer 15 mensen, waarvan een deel inhuur ( het merendeel bij financieel beheer).
De gemeente Gooise Meren is op 1 januari 2024 live gegaan met Unit4 ERPx en wij zijn nu in de fas e beland om de processen verder te optimaliseren. Daarnaast willen we ook door ontwikkelen op het gebied van rapportages, rolverdeling en inrichting. Daarom zoeken wij ondersteuning in de vorm van een senior procesbegeleider Unit 4 ERPx.
Belangrijkste aspecten van de opdracht zijn:
Competenties
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox