Stedin Groep

project administratief medewerker a.i.

Stedin Groep

De opdracht­omschrijving

 

De functie is gesitueerd binnen de afdeling projectsupport (ca. 8 FTE) binnen de Business Unit Operations, afdeling Projects. Binnen Projects vindt engineering en aanleg van kabel- en leidingenstructuren plaats. Daarnaast vindt de inhuur en regie/ verantwoording van grote projecten daar plaats. De afdeling Projects is, binnen de totale keten van Aanleg en Installatie, verantwoordelijk voor de aanleg van netwerkinfrastructuren voor o.a. de disciplines Elektriciteit, Gas en Water.

Functiecontext

De Project Administratief Medewerker draagt zorg voor de projectadministratie, in de breedste zin van het woord, van intake tot en met de afhandeling van het project. De Project Administratief Medewerker is inzetbaar in de keten van Aanleg en Installatie, waaronder afdeling Projects, en werkt in dienst van meerdere en wisselende projectteams (o.a. Projectmanagers, Projectopzichters en Werkvoorbereiders) en, desgevraagd, andere aan de keten of afdeling gerelateerde functies.

Verantwoordelijkheden

• Het verwerken van aanvragen tot bestellingen (ATB’s) in SAP en het betaalbaar stellen van de opdrachten (siffen);
• Operationeel aanspreekpunt voor de interne projectteams op administratief vlak en het zelfstandig oplossen van administratieve problemen;
• Bewerken, verwerken en opstellen van project gerelateerde correspondentie, in opdracht van Projectmanagement, Werkvoorbereiding en Asset Owners of andere interne functies in de keten;
• Administratie waarvoor vakinhoudelijke kennis noodzakelijk is (Alle project gerelateerde administratie van intake tot afronding, bijvoorbeeld vergunningen, kredietaanvragen, registratie van meldingen en initiatieven, opvoeren van projecten in SAP/portal). Mogelijk vinden deze werkzaamheden op locatie plaats (bijv. steunpunt);
• Verzamelen, beoordelen, documenteren, archiveren en verwerken van project gerelateerde gegevens en documenten;
• Aanmaken en beheren van project werkmappen (analoog / digitaal);
• Samenstellen / archiveren van de projectdossiers;
• Notuleren van werkoverleggen (o.a. intern capaciteitsoverleg);
• Houdt zelfstandig administratie bij (status, voortgang, tijdigheid, volledigheid van dossiers, etc.);
• Maakt desgevraagd overzichten op basis van gerichte opdrachten of eerder uitgevoerde, overeenkomstige overzichten

Gewenste kennis, ervaring en vaardigheden

• Ervaring met administratieve werkzaamheden;
• Afgeronde mbo-opleiding niveau 4 (bij voorkeur een administratieve richting);
• Kennis van het MS Office pakket; Word, Excel, Outlook, SharePoint etc.;
• Kennis van SAP PS is een vereiste;
• Kunnen werken met bedrijfsspecifieke (nieuwe) softwarepakketten (eigen maken) zoals Projectenportaal en andere nieuw aan te schaffen of te ontwikkelen software
• Teamplayer zijn;
• Goede communicatieve vaardigheden. |

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • - Akkoord procedure en (broker) voorwaarden - Tariefindexatie is niet toegestaan - Na 1040 uur kan de kandidaat eventueel kosteloos worden overgenomen door Stedin - Indien er sprake is van een deta-vastconstructie dien je de salarisindicatie van de kandidaat te vermelden en eventuele secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan staat de reden van vertrek in het CV vermeld. Referentie wordt tevens intern ingewonnen, mocht de reden van vertrek onjuist in het CV vermeld staan, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een administratieve functie
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde MBO 4 opleiding in administratieve richting

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. - Goed kunnen plannen - Verantwoordelijkheidsgevoel - Flexibele instelling binnen het team - Goede teamplayer - Goede communicatieve vaardigheden - Resultaatgericht - Systematisch werken / gestructureerd - Proactief - Luistervaardig
  • (ALLEEN BIJ KEUZE TUSSEN DETA-VAST EN DETACHERING) Via welke inleen-constructie wordt de kandidaat aangemeld? Keuzemogelijkheden: - Deta-vast (0 punten) - Detachering (0 punten)
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring systeemkennis van: SAP, eenvoudige financieel gerelateerde handelingen als aanmaken van aanvraag tot bestelling, betaalbaar stellen van facturen
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox