Gemeente Alphen aan den Rijn

Medewerker Salarisadministratie

Gemeente Alphen aan den Rijn

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen die allen een unieke bijdrage leveren aan onze opgaven en gemeentelijke dienstverlening. Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.

Opdracht
Als medewerker salarisadministratie ben je hét aanspreekpunt binnen de organisatie op jouw vakgebied en ben jij een belangrijke schakel binnen het team P&O. Je verzorgt samen met 1 collega  de volledige salarisadministratie waarbij je verantwoordelijk bent voor o.a.
- de correcte verwerking van salaris mutaties en o.a. geboorte verlof, ouderschapsverlof, RVU, IKB uitruil fiscale kilometers,
- het importeren en verwerken van gegevens t.b.v. de salarisverwerking in het salarissysteem van Centric,
- het opstellen van proforma loonstroken;
- het verwerken van eindafrekeningen.

Competenties

  • Nauwkeurig
  • Klantgericht
  • Eigenaarschap
  • Samenwerken

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring met Motion Pro en Motion
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als Medewerker Salarisadministratie
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als Medewerker Salarisadministratie
  • Aantoonbare werkervaring als Medewerker Salarisadministratie bij een gemeentelijk organisatie
  • Kandidaat is in het bezit van een praktijk diploma loonadministratie (PDL)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox