Het Kadaster
max €50 per uur
Gelderland
32 uur per week
01 mei 2023
30 april 2024
Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
De inhuurdesk van het Kadaster is op zoek naar een Medewerker Inhuurdesk.
Binnen de directie P&O is een Inhuurdesk ingericht. Op deze Inhuurdesk werken 2 medewerkers. Zij verwerken alle inhuuraanvragen van de inhurende managers en hebben intensief contact met de managers en de leveranciers. Inhuurkrachten zijn ZZP’ers en professionals in dienst van een bureau. Naast inhuurkrachten worden uitzendkrachten ingeleend. In 2023 loopt de huidige raamovereenkomst van de uitzendkrachten af en zijn de medewerkers van de inhuurdesk betrokken bij de nieuwe aanbesteding.
We merken in het dagelijks werk dat met name de administratieve workload op dit moment te hoog is. De omgeving waarin gewerkt wordt is hectisch, dynamisch en sterk controlegericht. Denk hierbij aan verandering in (wettelijke) regelgeving omtrent tarieven, wet DBA etc. Werken in deze omgeving doet een groot beroep op de flexibiliteit, zelfstartend vermogen en het snel kunnen schakelen tussen diverse administraties en de verschillende inhuurprocessen. Optimalisatie van de inhuurprocessen vraagt continu aandacht en daar komen we niet altijd even goed aan toe vanwege de dagelijkse operationele werkzaamheden.
Ter uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een medewerker Inhuurdesk.
De inhuurkracht wordt op alle werkzaamheden ingewerkt en ingezet. Naast de administratieve verwerking, die het grootste deel van de taken betreft, heb je contact met de inhurende managers en met leveranciers. De directies Beheer en Ontwikkeling IT en Operationele Dienstverlening en Registratie zijn de grootste afnemers.
Opdrachtomschrijving
De medewerker inhuurdesk gaat aan de slag met inhuuropdrachten die via een Dynamisch Aankoop Systeem (DAS) worden gepubliceerd en uitzendopdrachten die onder de raamovereenkomst vallen van het uitzendbureau. Je schakelt met de inhurende manager over de inhoud van de opdracht, bewaakt de termijnen en adviseert over het inhuurproces. De medewerkers inhuurdesk behandelen alle inhuuraanvragen voor het gehele kadaster. De administratieve verwerking is het grootste deel van je werkzaamheden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de budgetbewaking van alle inhuuropdrachten.
Belangrijkste technieken, methoden en tools
Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox