Kaag en Braassem

Medewerker crediteurenadministratie

Kaag en Braassem

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners. 

Opdracht
Ben jij nauwkeurig, proactief en goed in het coördineren van administratieve processen? Noemen jouw collega’s jou de rots in de branding, ook als het werk blijft komen? Ben je daarnaast ook nog secuur, kan je goed samenwerken en zoek je alles tot op de bodem uit? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Medewerker Crediteurenadministratie ben je verantwoordelijk voor het correct inboeken, coderen, verwerken en controleren van alle inkomende facturen. Je bent het aanspreekpunt voor directe collega’s, maar ook voor overige vragen vanuit de organisatie.

Verder houd je je bezig met:

  • Coördineren en uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden voor de crediteurenadministratie;
  • Registreren en (indien aangegeven) coderen van facturen of koppelen van facturen aan verplichtingen in de financiële administratie;
  • Beantwoorden van vragen;
  • Aanmaken van nieuwe crediteuren en controleren en fiatteren van crediteurgegevens;
  • Samen met PAVers actueel houden van de verplichtingenadministratie;
  • Opstellen, aanmaken en verzenden van verkoopfacturen;
  • Behandelen en verwerken van "complexe facturen" met actief contact met PAVers.

Competenties

  • Overzicht houden;
  • Stressbestendig;
  • Secuur;
  • Geduldig;

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, hybride werken is deels mogelijk.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4-niveau bij voorkeur in een financiële richting
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker Crediteurenadministratie
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente
  • Aantoonbare kennis en/of werkervaring met Key2finanicën
  • Kandidaat is beschikbaar per uiterlijk 2 april 2024 voor 20 uur per week.

De Wensen

  • Aanvullend afgeronde cursussen in de financiële richting bij voorkeur voor de crediteurenadministratie een afgeronde cursus po het gebied van crediteurenadministratie/beheer (30 pt) een afgeronde financiële cursus (15 pt) geen aanvullende cursus (0 pt)
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente
  • Minimaal 5 jaar werkervaring op de crediteurenadministratie binnen een gemeente

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox