gemeente Elburg

Medewerker belastingen

gemeente Elburg

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.   

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.

Opdracht
- Je zorgt voor kohieren ten behoeve van een juiste aanslagoplegging van WOZ en andere belastingheffingen zoals afvalstoffenheffing, rioolheffing en reclamebelasting etc;
- Je verwerkt mutaties van grondslagen;
- Je voert controles uit ten behoeve van alle belastingsoorten;
- Je verzorgt het administratieve proces omtrent o.a bezwaren en verminderingen;
- Je handelt bezwaren af (verkorte procedure).

Competenties
- Nauwkeurig
- Kwaliteitsgericht;
- Communicatief vaardig.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja, maar voornamelijk op kantoor

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker belastingen;
  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Een maximum uurtarief van €70,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker belastingen binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Afgeronde opleiding Belastingmedewerker lokale overheid (BMLO);
  • Afgeronde mbo-opleiding niveau 4, richting Administratie;
  • Aantoonbare werkervaring met GouwBelastingen;
  • Aantoonbare werkervaring met Djuma;
  • Uiterlijk beschikbaar per 20 mei 2024.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox