gemeente Nieuwegein

Financieel ondersteuner

gemeente Nieuwegein

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Opdracht
Wij zijn op zoek naar een kandidaat met veel inhoudelijke administratieve boekhoudkundige kennis van een gemeente als de advieskant van de financieel adviseur en de BBV-wetgeving. Deze kandidaat gaat ons helpen bij het vraagstuk hoe we de administratie efficiënter kunnen inrichten als hoe we de financieel adviseur kunnen ontlasten en werkzaamheden kunnen voorbereiden. Ook helpt deze kandidaat bij de voorbereiding op een nieuw financieel systeem en een nieuwe standaard inrichting van het grootboekschema.

Competenties

- Samenwerken
- Dienstverlenend
- Rechtmatigheid
- Expertise
- Probleemoplossend
- Communicatief sterk
- Coachend
-Analytisch


Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal xx. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

De Eisen

  • 2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel ondersteuner of ao-ic medewerker bij een gemeentelijke organisatie;
  • 3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2Financiën;
  • 4. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
  • 5. Aantoonbaar BBV-opleiding afgerond;

De Wensen

  • 6. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in een financieel/economische richting;
  • 7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van budgetrapportages, het signaleren van afwijkingen en het ondersteunen van budgetbeheer van de budgethouders;
  • 8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel ondersteuner bij een gemeentelijke organisatie;
  • 9. Aantoonbare werkervaring met het implementeren van een nieuw financieel systeem.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
02 december 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox