Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe

Archief medewerker

Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe

De opdracht­omschrijving

Als medewerker Archivering ben je verantwoordelijk voor archiveren van digitale en analoge documenten en dossiers in documentmanagementsystemen.
Verder heb je de volgende taken:

  • Vormen, ordenen en archiveren van fysieke en digitale dossiers
  • Mede een bijdrage leveren aan selecteren van dossiers voor vernietiging en afvoer naar het (semi-)statisch archief
  • Aan de hand van de geldende selectielijsten de juiste bewaar- en vernietigingstermijnen toekennen aan dossiers.

Wat je meebrengt
 

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau en beschikt over SOD I of SOD II
  • Ook heb je minimaal een jaar werkervaring, bij voorkeur bij een (semi-) overheidsorganisatie
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving (bv. AVG, selectie- en vernietigingslijst gemeenten 2020 en de Archiefwet)
  • Ervaring met gemeentelijke selectielijsten is eis
  • Je bent een teamplayer en kunt zelfstandig werken. Daarnaast toon je ondernemerschap, werkt aan teamresultaten en je neemt eigenaarschap over je eigen werk.


Onze organisatie
Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe is een samenwerkingsverband vanuit de gemeenten Culemborg, Tiel en West-Betuwe met een ambitieuze veranderopgave. BWB is dus een organisatie in ontwikkeling. Betere dienstverlening en afstemming zorgen voor minder hectiek. Samen delen we kennis en creëren we draagvlak voor nieuwe werkwijzen, met ruimte voor innovatie en productontwikkeling. Dit doen we momenteel met ongeveer 170 vaste medewerkers.

Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe heeft een verzorgingsgebied van drie gemeenten met gezamenlijk 120.000 inwoners. BWB is gevestigd in het stadskantoor van de gemeente Culemborg.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • beschikt over SOD I of SOD II diploma
  • Je hebt minimaal een jaar werkervaring, bij voorkeur bij een (semi-) overheidsorganisatie
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving (bv. AVG, selectie- en vernietigingslijst gemeenten 2020 en de Archiefwet)
  • Ervaring met gemeentelijke selectielijsten is eis
  • Je bent een teamplayer en kunt zelfstandig werken. Daarnaast toon je ondernemerschap, werkt aan teamresultaten en je neemt eigenaarschap over je eigen werk. Bovenstaande wordt getoetst tijdens het sollicitatiegesprek.KeuzemogelijkhedenNee (0 Punten)Ja (20 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox