Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
max €90 per uur
Noord-Brabant
36 uur per week
01 maart 2022
01 maart 2023
Opdrachtomschrijving
Voel jij je thuis als we het hebben over bodem en ondergrond en werk je graag mee aan een gezonde en duurzame bodem in de regio Zuidoost-Brabant? Dan is de functie van adviseur bodem en ondergrond bij de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) echt iets voor jou. Voor de versterking van het werkveld bodemadvies zijn wij op zoek naar een communicatieve gedreven adviseur bodem en ondergrond. Het betreft een afwisselende functie met ruimte voor zelfontwikkeling binnen een hecht team waar samenwerking, kennisdeling, humor en nuchterheid voorop staat.
Wat ga je doen?
Als adviseur bodem en ondergrond adviseer je over bodemaspecten voor en bij gemeenten. Je adviseert in het kader van RO of vergunningen procedures of over de uitvoering van gemeentelijke projecten zoals ontwikkellocaties en infrastructurele projecten. Je voert overleg met de initiatiefnemers van deze projecten en je borgt de zorgvuldigheid die nodig is voor het behoud of herstellen van de kwaliteit van de bodem. Je houdt rekening met de belangen van de ruimtelijke ordening, water, (natuur)ontwikkeling en die van de initiatiefnemer en omwonenden. Een goede afstemming met adviseurs uit andere beleidsvelden is daarbij van groot belang.
De ideale collega
- heeft een opleiding op minimaal HBO niveau (Milieu, Chemie, Civiele Techniek, Geo Hydrologie)
- heeft minimaal 3 jaar ervaring met bodemsanering bij overheden, adviesbureau of aannemer - enige kennis van de naderende omgevingswet
- heeft goede communicatieve vaardigheden - beschikt over een sterk analytisch vermogen dat gericht is op het continu verbeteren van kwaliteit
- ervaring met bodeminformatiesystemen
- stemt activiteiten en inbrengen op elkaar af, werkt toe naar een gezamenlijk resultaat en maakt afspraken met anderen over de wijze van voortgangsbewaking
- is een teamplayer en verbinder
- voelt zich verantwoordelijk voor het gezamenlijk succes van het team bodem waarin je werkt
Voorwaarden voor deelname
1. Het tarief betreft een tarief inclusief eventuele parkeerkosten voor woon-werkverkeer en kosten woon-werkverkeer;
2. Opzegtermijn bedraagt 1 maand;
3. Bij het factureren dient gebruik gemaakt te worden van een G-rekening;
Minimaal 24 uur per week
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox