Omgevingsdienst West-Holland

Administratief medewerker p&c

Omgevingsdienst West-Holland

De opdrachtĀ­omschrijving

Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Opdracht

  • Dagelijks inkoopfacturen boeken en controleren (crediteuren)
  • Dagelijks verplichtingen (af)boeken en controleren (crediteuren)
  • Dagelijks verkoopfacturen opstellen, verwerken en controleren (debiteuren)
  • Dagelijks bankafschriften verwerken
  • Wekelijk betaalstaat draaien en betaling (incl enkerlvoudige handmatige betalingen) klaarzetten (dit gaan we zelf doen)
  • Maandelijks salarissen betaling klaarzetten incl. afdrachten ABP-pensioen, Loyalis en loonbelasting
  • Per kwartaal BTW- aangifte en controle aansluiting

Competenties
- Secuur;
- Integer;
- Klantgericht;
- Teamplayer.

Functieschaal
De functieschaal is ingedeeld in schaal 8 met een max tarief van €70,- per uur. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

De Eisen

  • 2. Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding in administratieve of financiĆ«le richting;
  • 3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het registreren en coderen van facturen;
  • 4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met AFAS binnen een gemeentelijke organisatie, benoem waar dit is opgedaan.

De Wensen

  • 8. Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding bedrijfseconomie/bedrijfsadministratie
  • 5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het registreren van facturen binnen een gemeentelijke organisatie
  • 6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het coderen van facturen binnen een gemeentelijke organisatie
  • 7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker binnen een verplichtingenadministratie binnen een gemeentelijke organisatie
  • 9. Beschikbaar per november voor 24 uur per week voor de gehele duur van de opdracht

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox