Gemeente Zeist

Wijkboa den dolder

Gemeente Zeist

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer!    

In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes én zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.   

Team
De Gemeente Zeist is op zoek naar een Toezichthouder/Buitengewoon Opsporingsambtenaar (Wijkboa) voor het team Toezicht en Handhaving. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het vergroten van de leefbaarheid en veiligheid in de gemeente. Je werkt in een team van ongeveer 10 boa's en hebt een eigen wijk onder je hoede, waar je intensief samenwerkt met diverse partners. Je houdt toezicht op verschillende wet- en regelgeving en bent betrokken bij het signaleren van ondermijning.

Opdracht

  • Toezicht houden op de Algemene Plaatselijke Verordening (APV), Alcoholwet, Parkeerverordening, Afvalstoffenverordening en evenementen.
  • Actief contact leggen met inwoners, ondernemers en bezoekers om de leefbaarheid te bevorderen.
  • Eerste hulp verlenen en hulpverlenende instanties assisteren in noodsituaties.
  • Overtredingen aanspreken en situaties inschatten om adequaat te reageren.
  • Proactief meedenken en knelpunten signaleren binnen het team.
  • Werken in verschillende settings: in de dienstauto, op de fiets en lopend.

Competenties
Zelfstandig
Omgevingsbewust
Doortastend
Stressbestendig
Klantgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1. 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr - Za - Zo

 

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Wijk BOA;
  • Aantoonbaar de volgende diploma’s/getuigschriften: BOA-getuigschrift en/of een diploma HTV & Alcoholwet;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 3;

De Wensen

  • Een aantoonbaar BHV/ELH diploma.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Wijk BOA bij een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar ervaring met de Alcoholwet en in bezit van bijbehorende diploma;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox