Stichting Albeda

Verzuim medewerker

Stichting Albeda

De opdracht­omschrijving

Verzuim medewerker
Graag uitsluitend uitzenkrachten
start z.s.m t/m 28-2-2025. Mogelijkheid tot verlenging. Betreft ziektevervanging.
32 uur per week

De administratief verzuimmedewerker is verantwoordelijk voor het registreren, verwerken, en beheren van verzuimgegevens van studenten. Deze rol draagt bij aan het bevorderen van aanwezigheid, het vroegtijdig signaleren van zorgwekkend verzuim en het ondersteunen van studenten en docenten bij het naleven van het verzuimbeleid.

Taken en verantwoordelijkheden

Administratie en registratie
• Registreren van meldingen van absentie en verzuim in het leerlingvolgsysteem.
• Controleren van ingediende verzuimredenen (zoals doktersverklaringen of ouderverklaringen).
• Opstellen en bijhouden van verzuimoverzichten en rapportages.
Communicatie
• Studenten zowel persoonlijk (balie) als telefonisch ter worden staan.
• Informeren van de mentoren over bijzondere situaties.
• Fungeren als aanspreekpunt voor verzuimvragen.

Beleid en naleving
Toepassen en naleven van de wettelijke regels rond verzuim (bijvoorbeeld Leerplichtwet).

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uurloon excl btw en reiskosten
  • Minimaal een mbo-4 werk- en denkniveau.

De Wensen

  • cv
  • Ervaring in administratieve functies is een pre, bij voorkeur binnen een onderwijsinstelling.
  • Kennis van relevante wetgeving, zoals de Leerplichtwet en passend onderwijs, is een voordeel.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox