Gemeente Breda

Specialist Basisregistratie Personen (BRP)

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Ben jij die ervaren specialist Basisregistratie Personen, die tijdelijk helpt om de kwaliteit van team balie naar een hoger level te tillen?   | | Specialist Basisregistratie Personen (BRP) | | De afdeling Publiekszaken is een belangrijk gezicht van de gemeente Breda en staat direct in verbinding met de Bredase inwoners, bedrijven en instellingen. Samen met team Klant Contact Centrum (KCC) zorgt team Balie ervoor dat klanten zich welkom en geholpen voelen.

De afdeling levert top-dienstverlening via de balie, telefoon, post, e-mail, webdiensten en social media. De afdeling draagt ook bij aan het voorkomen en bestrijden van fraude.

De (wettelijke) taken die het team uitvoert, moeten voldoen aan kwaliteitsnormen. Om hier een slag in te maken, zoeken wij tijdelijk een specialist die ons team komt versterken!

| | Je bent een belangrijke speler in het op orde houden van de kwaliteit van de Basisregistratie Personen (BRP). Als specialist:
* Zet je zelfstandig een rapportagetool op waarin de kwaliteit van de BRP wordt getoetst * Ben je op jouw vakgebied dé vraagbaak voor collega’s, die je ondersteunt in complexe zaken en coacht on-the-job * Neem je zelfstandig de regie in de zelfevaluatie BRP en koppelt resultaten en bevindingen tussentijds terug aan het managementteam * Kijk je kritisch mee met werkprocessen en doet verbetervoorstellen. * Voer je complexe mutaties in de BRP uit en neem je collega’s hierin mee * Beoordeel je correctieverzoeken en voer je ze uit * Beoordeel je complexe brondocumenten * Heb je incidenteel klantcontact | | Je werkt samen met je collega-specialisten in team Balie en bent (mede)verantwoordelijk voor de kwaliteit binnen het team. Op een coachende manier samenwerken en slagen maken in kwaliteit is het uitgangspunt. Je bent vraagbaak in jouw vakgebied en adviseert samen met je collega’s het MT als het gaat over de kwaliteit van de BRP. | | Je bent een top-dienstverlener die zich verbonden voelt met de stad Breda en haar inwoners. Tegelijkertijd heb je een scherp oog voor kwaliteit en werk je zeer nauwkeurig. Je leeft je in de situatie van je klant in en levert waar nodig maatwerk. Je bent een teamplayer die handig communiceert en makkelijk feedback geeft en ontvangt. Je bent een echte pragmaticus. Je werkt graag in een hectische omgeving en houdt het hoofd koel.
Je bent representatief, vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld. Je schakelt eenvoudig in veranderende omstandigheden. Je neemt zelf verantwoordelijkheid voor je werk en het teambelang en toont je betrokken. Dienstverlening straalt van je af en zit in je bloed.

Je beschikt over de gemeentebrede competenties resultaatgerichtheid, klantgerichtheid en samenwerken.

Ook heb je:* een HBO werk- en denkniveau en/of een afgeronde HBO-opleiding * minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bijvoorbeeld als specialist BRP of kwaliteitsmedewerker burgerzaken * ervaring met het werken met burgerzaken applicaties (kennis en ervaring met IZRM en iBurgerzaken zijn een pré)

Je bent: * analytisch sterk en werkt gestructureerd * een enthousiaste coach, die graag kennis overdraagt | |

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol met de behandeling van naturalisaties en opties. Dit moet blijken uit het cv.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. De kandidaat: • Is een top-dienstverlener en werkt klantgericht • Schakelt eenvoudig in veranderende omstandigheden • Is analytisch sterk en werkt gestructureerd • Heeft een scherp oog voor kwaliteit • Is een ervaren coach, die enthousiast kennis overdraagt • Is een teamplayer en ontvangt en geeft makkelijk feedback Donderdag 9 en vrijdag 10 september zijn gereserveerd voor de gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat heeft ruime ervaring in een regierol met de uitvoering van en advisering over de zelfevaluatie BRP. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie (specialist BRP op kwaliteitsmedewerker burgerzaken)
  • Uw kandidaat heeft HBO werk- en denkniveau en is in het bezit van een HBO diploma. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox