Het Kadaster

Service Level Manager

Het Kadaster

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Omschrijving Beheer en Ontwikkeling IT
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart. 

Binnen Beheer en Ontwikkeling IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken.

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
De afdeling Proces Management binnen de Directie IT is op zoek naar een Service Level Manager.
Je wordt onderdeel van Proces Management Team. Dit team bestaat ui +/- 6 procesmanagers waarmee je nauw samenwerkt.

Jouw meerwaarde als Service Level Manager
Het Kadaster staat aan de vooravond van een ingrijpende verandering waarbij een groot deel van de infradiensten opnieuw aanbesteed gaan worden alsmede de samenwerking met een toekomstige externe-SIAM leverancier. Als Service Level Manager kom je te werken in het processenteam van het Kadaster binnen de Directie BOI (Beheer en Ontwikkeling Informatietechnologie). Je bent hierbij verantwoordelijk voor het aansturen van meerdere externe IT leveranciers voor levering van gecontracteerde (applicatie)diensten. Je onderhoudt contacten met onze interne klanten binnen de Directies BOI, ODR en DGV (waaronder de DevOps teams, de Productmanagers en Productowners). Concreet: je opereert op operationeel/tactisch niveau en voert de regie bij gesprekken met leveranciers op het gebied van de IT-dienstverlening. Je werkt samen met verschillende grote IT leveranciers en met de interne IT-organisatie om wensen te vertalen naar goede oplossingen die passen in de IT-strategie. Je werkt nauw samen met de Product Manager en Product Owner binnen het Infra en Cloud domein om diensten verder te ontwikkelen via een Agile manier van werken.


Verantwoordelijkheden

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden
Je:

  • onderhoudt klant- en leveranciersrelaties, waarbij je primair fungeert als aanspreekpunt voor ‘jouw’ ICT-leveranciers;
  • draagt zorg voor het identificeren, formuleren, afstemmen en contractueel vastleggen van dienstverlening;
  • doet verbetervoorstellen en rapporteert hierover;
  • participeert in projectgroepen en bent in staat tijdig in te spelen op de huidige en toekomstige verwachtingen en technische mogelijkheden;
  • presenteert de bereikte resultaten, doorgevoerde verbeteringen en nieuwe inzichten.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2023 tot en met 31 augustus 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 keer 1 jaar. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal drie (3) pagina's A4 toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, of uw cv uit meer dan drie (3) pagina's bestaat, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het cv volstaat niet.
  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding Informatietechnologie of vergelijkbaar.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van ICT dienstverlening: Business Information Management en IT Servicemanagement.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in het onderhouden van leverancierscontacten.
  • Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Aantoonbare werkervaring met gangbare BI-Tooling.
  • Door de kandidaat zélf geschreven cv en motivatie.
  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: - Beschikt over goed probleemoplossend vermogen en denkt in oplossingen zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen; - Resultaatgericht; - Besluitvaardig en vasthoudend; kan zijn/haar eigen pad trekken in complex krachtenveld; - In staat om zelfstandig binnen een organisatie te bewegen en omgevingssensitief; - Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; - Klantgericht; - Proactief en initiatiefrijk; - Teamspeler.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met SIAM implementaties. Beoordeling: Ja, meer dan vijf (5) implementaties = 5 punten; Ja, vier (4) implementaties = 4 punten; Ja, drie (3) implementaties = 3 punten; Ja, twee (1) implementaties = 2 punten; Ja, één (1) implementatie = 1 punt; Nee, geen ervaring = 0 punten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox