Gemeente 's-Hertogenbosch

Senior medewerker bedrijfsadministratie

Gemeente 's-Hertogenbosch

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Dit ga je doen als Senior medewerker bedrijfsadministratie
Door gerichte vragen krijg je de daadwerkelijke informatiebehoefte achter de vraag scherp. Je ontwikkelt en verstrekt (voorspellende) managementinformatie waarmee de lijnafdeling tijdig financieel kan sturen. Je begrijpt het verhaal achter de cijfers en denkt graag mee om de bedrijfsvoering en financiële processen te verbeteren.
Als Senior medewerker bedrijfsadministratie Stadsbeheer wordt van je verwacht dat je:

  • Zorgdraagt voor de volledigheid van en controle op de financiële administratie; waaronder balansrekeningen, W&V-rekeningen.
  • De activa-, uren-, debiteuren- en crediteurenadministratie periodiek controleert en hierover rapporteert.
  • De aansluitingen tussen hoofd- en sub administraties periodiek controleert en hierover rapporteert.
  • Ondersteunende werkzaamheden verricht bij het opstellen van begrotingen, managementrapportages en jaarrekeningen.
  • Ondersteuning biedt bij het implementatietraject van een nieuw financieel pakket.
  • Eventuele onduidelijkheden met in- en externe stakeholders afstemt en hen proactief benadert om financiële processen te verbeteren.

Hier ga je werken
Je komt werken bij de afdeling Financiën van de sector Stadsbeheer. Samen met 14 andere collega’s vormen we een team dat gezamenlijk aan de lat staat voor de financiële ondersteuning en advisering van de afdelingen binnen de sector Stadsbeheer. Een aantal dagen in de week zitten we gezamenlijk op het stadskantoor, deels kun je ook vanuit thuis werken.

Kandidaatomschrijving

Je hebt een kritische en proactieve instelling en bent open, integer, oplossingsgericht en houdt van aanpakken. Je werkt gestructureerd, planmatig en beschikt over analytische en sociale vaardigheden. Je levert een actieve bijdrage aan de ontwikkeling van de afdeling, deelt je kennis en haalt deze ook op bij andere collega’s.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op donderdagmiddag 24 november 2022.

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de aangegeven criteria.
Bij de gesprekken wordt gekeken naar relevante werkervaring en of de betreffende persoon past binnen de gemeente 's-Hertogenbosch.

Toelichting op rooster

32 tot 36 uur per week. Deels thuiswerken is bespreekbaar.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Gewenst aanvullende werkervaring • Ervaring in het opstellen en ontwikkelen van (voorspellende) managementinformatie • Relevante ervaring bij het opstellen van P&C producten • Relevante kennis en ervaring van gemeente financiën
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Interviews vinden plaats op donderdagmiddag 24 november.
  • Gewenste competenties • Analytische vaardigheden • Proactief • Overtuigingskracht • Gestructureerd en planmatig werken
  • Aanvullend gewenst opleidingsniveau • HBO diploma / werk- en denkniveau op bedrijfseconomisch of financieel-administratief gebied

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox