gemeente Utrecht
max €75 per uur
Utrecht
36 uur per week
29 april 2024
29 oktober 2024
De Gemeente Utrecht werkt digitaal. Ook de informatiehuishouding is digitaal. Dat betekent echter nog niet dat alle papier de organisatie al uit is. Er zijn nog analoge archieven die moeten worden bewerkt, waarna overbrenging naar Het Utrechts Archief zal plaatsvinden.
Je taken zijn:
Als senior medewerker archiefbewerking ondersteun je de afdeling Ontwikkelorganisatie Ruimte (OO Ruimte) bij het uitfaseren van de analoge archieven. Dit doe je door het bewerken en inventariseren van zo'n 40 meter papieren archief. Je hebt ervaring op het gebied van archiefbewerking, zowel in operationele als theoretische zin. Je beoordeelt of dossiers in aanmerking komen voor blijvende bewaring, stelt inventarissen op en signaleert of dossiers in aanmerking komen om bij overbrenging beperkt te worden aan de openbaarheid. Je bent doortastend en kunt zelfstandig werken aan complex en op onderdelen nog ongeorganiseerd/ongestructureerd overheidsarchief.
Bij voorkeur ben je 36 uur per week beschikbaar.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox