Gemeente Nijmegen
max €90 per uur
Gelderland
32 uur per week
01 juni 2024
30 november 2024
De afdeling Publiekzaken gemeente Nijmegen zit al een aantal jaar in een doorontwikkeling. Deze doorontwikkeling is nodig om een goede dienstverlening richting onze inwoners te blijven waarborgen. Er vinden de laatste jaren in een stijgende lijn ontwikkelingen plaats in de gemeentelijke dienstverlening, zoals verregaande digitalisering, internationalisering, arbeidsmigratie en stedelijke groei. Deze ontwikkelingen resulteren in een toegenomen klantvraag, steeds complexere vragen, nieuwe wetgeving en veel technologische uitdagingen. We anticiperen op deze ontwikkelingen door het uitvoeren van een afdelingsbreed opleidingsplan, door goed te kijken naar de inrichting van de afdeling en door een verandering in cultuur te realiseren, met tegelijkertijd veel aandacht voor de kwaliteit van werken. Om onze medewerkers goed mee te nemen in deze ontwikkelingen worden ze gecoacht/begeleid in hun werk, toetsen we de kwaliteit van het werk regelmatig en worden ze ingewerkt op nieuwe producten. We streven ernaar medewerkers multi-inzetbaar en veelzijdig te maken.
Ook de medewerkers van het cluster Adreskwaliteit gaan mee in deze ontwikkelingen. Ze hebben opleidingen gevolgd en we streven ernaar om alle medewerkers van dit cluster inzetbaar te krijgen op alle aspecten van het vak, dat wil zeggen adresonderzoeken administratief en buitendienst (incl. LAA-signalen), briefadres en risicoprofielen. Daarbij is het belangrijk dat de medewerkers ook voldoende kennis hebben van de BRP, zodat ze de bredere implicaties van adresonderzoeken begrijpen en zelf (eenvoudige) mutaties op dit vlak kunnen doen. Hiervoor zoeken wij een adresonderzoeker/BRP-specialist die ervaring heeft met het op het snijvlak van deze twee disciplines werken, het leuk vindt om collega’s hierin te coachen/begeleiden en hen leert een zo compleet mogelijk dossier op te bouwen.
De huidige ingehuurde opdrachtnemer zal ook een offerte uitbrengen op deze opdracht.
Verantwoordelijkheden
De opdracht bestaat uit de volgende onderdelen:
- Coachen en inwerken van (nieuwe) medewerkers van het cluster Adreskwaliteit op de producten Briefadres en Adresonderzoek (complexe casuïstiek).
- Begeleiden van deze medewerkers in het vergroten van hun BRP-kennis en de toepassing hiervan in het werk van Adreskwaliteit.
- In al deze werkprocessen een bijdrage leveren aan optimalisering/kwaliteit van de processen, integratie van nieuwe wetgeving (met vertaalslag naar de uitvoering) en de opbouw van zo compleet mogelijke dossiers.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox