Gemeente Nijmegen

Senior medewerker adreskwaliteit

Gemeente Nijmegen

De opdracht­omschrijving

De afdeling Publiekzaken gemeente Nijmegen zit al een aantal jaar in een doorontwikkeling. Deze doorontwikkeling is nodig om een goede dienstverlening richting onze inwoners te blijven waarborgen. Er vinden de laatste jaren in een stijgende lijn ontwikkelingen plaats in de gemeentelijke dienstverlening, zoals verregaande digitalisering, internationalisering, arbeidsmigratie en stedelijke groei. Deze ontwikkelingen resulteren in een toegenomen klantvraag, steeds complexere vragen, nieuwe wetgeving en veel technologische uitdagingen. We anticiperen op deze ontwikkelingen door het uitvoeren van een afdelingsbreed opleidingsplan, door goed te kijken naar de inrichting van de afdeling en door een verandering in cultuur te realiseren, met tegelijkertijd veel aandacht voor de kwaliteit van werken. Om onze medewerkers goed mee te nemen in deze ontwikkelingen worden ze gecoacht/begeleid in hun werk, toetsen we de kwaliteit van het werk regelmatig en worden ze ingewerkt op nieuwe producten. We streven ernaar medewerkers multi-inzetbaar en veelzijdig te maken.

Ook de medewerkers van het cluster Adreskwaliteit gaan mee in deze ontwikkelingen. Ze hebben opleidingen gevolgd en we streven ernaar om alle medewerkers van dit cluster inzetbaar te krijgen op alle aspecten van het vak, dat wil zeggen adresonderzoeken administratief en buitendienst (incl. LAA-signalen), briefadres en risicoprofielen. Daarbij is het belangrijk dat de medewerkers ook voldoende kennis hebben van de BRP, zodat ze de bredere implicaties van adresonderzoeken begrijpen en zelf (eenvoudige) mutaties op dit vlak kunnen doen. Hiervoor zoeken wij een adresonderzoeker/BRP-specialist die ervaring heeft met het op het snijvlak van deze twee disciplines werken, het leuk vindt om collega’s hierin te coachen/begeleiden en hen leert een zo compleet mogelijk dossier op te bouwen.

De huidige ingehuurde opdrachtnemer zal ook een offerte uitbrengen op deze opdracht.


Verantwoordelijkheden

De opdracht bestaat uit de volgende onderdelen:

- Coachen en inwerken van (nieuwe) medewerkers van het cluster Adreskwaliteit op de producten Briefadres en Adresonderzoek (complexe casuïstiek).

- Begeleiden van deze medewerkers in het vergroten van hun BRP-kennis en de toepassing hiervan in het werk van Adreskwaliteit.

- In al deze werkprocessen een bijdrage leveren aan optimalisering/kwaliteit van de processen, integratie van nieuwe wetgeving (met vertaalslag naar de uitvoering) en de opbouw van zo compleet mogelijke dossiers.



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare kennis van en ervaring met Adresonderzoek en Briefadres (incl. complexe problematiek); op de hoogte van recente ontwikkelingen op dit vakgebied;
  • Aantoonbaar voldoende juridische kennis voor goede dossieropbouw.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-06-2024 of zoveel eerder indien mogelijk tot en met 30-11-2024 voor maximaal 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • De kandidaat beschikt aantoonbaar door ervaring of opleiding over minimaal hbo werkervaring en denkniveau;
  • Minimaal 10 jaar Burgerzaken-ervaring;
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring in het coachen en begeleiden van medewerkers;
  • Aantoonbare kennis van de BRP.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)

De Wensen

  • Je bent aantoonbaar op de hoogte van de actualiteit in het vakgebied;
  • Je hebt een netwerk in “burgerzakenland” opgebouwd;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het werken met VrijBRP;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox