NIPV

Secretaresse vakraden

NIPV

De opdracht­omschrijving

Belangrijk: Vanwege de wet DBA wordt het inzetten van een zelfstandige professional voor deze opdracht als ongeschikt beschouwd.

Voor de afdeling Ondersteuning Veiligheidsberaad en Raad van Commandanten en Directeuren Veiligheidsregio (RCDV) zoeken we een secretaresse voor allround secretariële ondersteuning voor de vakraadsecretarissen.

Werkzaamheden

  • Complex agendabeheer;
  • Plannen en organiseren van (online) afspraken en bijeenkomsten;
  • Plannen van complexe vergaderingen;
  • Invoeren bestellingen in systeem (ProActis);
  • Aanvragen en regelen van vergaderlocaties en catering via systeem (MeetingSelect);
  • Controleren en bijhouden van de juiste contactgegevens van de vakraden;
  • Verzorgen van correspondentie, mailing van de algemene inboxen.
  • Gehele ondersteuning van de vakraadsecretarissen (vraagbaak)

De Eisen

  • CV Bij deze vraag kunt u het CV uploaden. Het aangeboden CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld in pdf en is maximaal 5 A4's groot. Als het CV niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan het NIPV besluiten uw offerte af te wijzen. Upload het CV in pdf.
  • Beoordelen Om de beoordeling te vergemakkelijken, moeten de gestelde eisen en wensen duidelijk in het cv worden gemarkeerd (bij voorkeur met gele arcering). Indien deze informatie niet duidelijk is gemarkeerd, kan dit leiden tot een knock-out voor een eis en een 'nee' voor een wens. U heeft het bovenstaande gelezen en gaat hiermee akkoord.
  • EIS: De kandidaat beschikt over (minimaal) een mbo-4 diploma in secretariële richting. In het cv moet duidelijk worden vermeld: de naam van de onderwijsinstelling, het opleidingsniveau, de duur van de opleiding en of het diploma is behaald. Een kopie van het diploma dient bij gunning te kunnen worden aangeleverd.
  • Beschikbaarheid De kandidaat dient per 6 februari 2025 beschikbaar te zijn. U heeft bovenstaande gelezen en gaat hiermee akkoord.
  • Beschikbaarheid De kandidaat is 24 uur per week beschikbaar. U heeft bovenstaande gelezen en gaat hiermee akkoord.
  • EIS: De kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare secretariele werkervaring in de afgelopen 3 jaar. Dit moet blijken uit het CV.

De Wensen

  • WENS: De kandidaat heeft kennis van en ervaring met de systemen ProActis en Meeting Select. Dit moet blijken uit het CV.
  • WENS: De kandidaat beschikt over kennis van en ervaring met MS Office en Sharepoint. Dit moet blijken uit het CV.
  • Maximale uurtarief is € 65,- exclusief BTW en inclusief reiskosten

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox