Gemeente Barneveld

Projectondersteuner vastgoed

Gemeente Barneveld

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Door jouw ondersteuning worden projecten op tijd en binnen budget gerealiseerd.

De gemeente Barneveld heeft een omvangrijke portefeuille maatschappelijk Vastgoed. Team Vastgoed staat aan de lat voor effectief en efficiënt beheer van het vastgoed. Het team bestaat uit accountmanagers, een asset manager, een contract manager, beheerders en projectleiders. Er wordt veel gelachten en goed en fijn samengewerkt. Dat is ook nodig, want we hebben het druk. Wij zijn op zoek naar een hands on project ondersteuner.

 

Wat ga je doen?

Als Projectondersteuner ben je de verbindende factor binnen het projectteam en tussen het projectteam, bedrijven en betrokkenen. Daarbij ben je een spin in het web die een bijdrage levert aan de ondersteuning en organisatie van het projectteam en bij aanbesteding voor diensten, werken en leveringen.  Als projectondersteuner ben jij dé spil voor alle administratieve zaken van een projectorganisatie, de planning en de financiën.  Hierbij werk je nauw samen met de projectleiders, managers en adviseurs van de organisatie en draag je bij aan de realisatie van projecten.  Je draagt zorg voor een kloppende administratie en bent aanjager voor het nakomen van gemaakte afspraken en een kloppende planning en budgetbewaking. Verder beheer je de dossiers, organiseer je de afspraken en verzorg je de verslaglegging bij interne en externe overleggen.

Starters met een technische MBO/HBO opleiding worden van harte uitgenodigd te reageren.

 


availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf 11 december 2023, of eerder als de procedure het toelaat, tot en met 10 juni voor 20 tot 32 uur per week. Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat die 32 uur per week beschikbaar is. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • MBO+-HBO werk- en denkniveau (op cv aantoonbaar). Ervaring met maken en beheren van planningen het begeleiden van bouwkundige projecten (op cv aantoonbaar). · Besluitvaardig: jij bent punctueel en neemt verantwoordelijkheid · Planvaardig: Jij houdt uitstekend oog op je planning zodat je tijdig over alle informatie beschikt · Organiseren · Systematisch
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 11 december 2023, of eerder als de procedure het toelaat, tot en met 10 juni voor 20 tot 32 uur per week. Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat die 32 uur per week beschikbaar is. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • · Minimaal 3 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie; · Bouwkundige opleiding en/of achtergrond is een pré · Kennis en ruime ervaring met inhoudelijke taken en werkzaamheden op het gebied van documentatie en archivering; · Handig in het werken met Windows, zoals Outlook, Excel, Autocad, Sketchup, PowerPoint, MS Teams, en andere digitale systemen; · Goed kunnen plannen en organiseren; · Ervaring met notuleren; · Het belangrijkste: enthousiasme, gedrevenheid en flexibiliteit.

De Wensen

  • Tenminste MBO, bij voorkeur Bouwkunde
  • Ervaring binnen een gemeentelijke organisatie

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox