Gooise Meren

Projectleider i&a

Gooise Meren

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
- Als Projectleider I&A coördineer en leid je meerdere projecten op het gebied van Informatievoorziening en Automatisering. Het gaat hierbij om zowel interne als externe projecten. Enkele voorbeelden zijn:
       - Project Nieuwe Werkplek;
       - Project RBAC/RBUM;
       - Inrichting Governance MS365;
- In overleg met stakeholders op alle niveaus vertaal je interne en externe ontwikkelingen naar Business Cases en projecten die passen binnen de visie en ontwikkelplannen van Gooise Meren
- Samen met je collega’s zorg je voor de interne voorbereiding van de Business Cases voor de uitvoering van de projecten. Je verzorgt de aansturing van de diverse projectteams en houdt toezicht op een goede en tijdige uitvoering van de projectactiviteit. Hierbij bewaak je de tijd, kosten, kwaliteit, scope en risico’sJe bent vraagbaak en eerste aanspreekpunt voor de Afdelingsmanager Facilitaire Zaken, Informatievoorziening & Automatisering en de Informatiemanagers.

Competenties
- Je bent een onderzoekende, enthousiaste persoon die anderen in beweging weet te krijgen;
- Je neemt initiatief, ziet kansen en haalt zelfstandig projecten op uit onze organisatie;
- Je bent communicatief sterk. Je weet complexe vakkennis te vertalen naar heldere taal voor een leek. Dit heb je nodig om jouw collega’s, het bestuur en jouw samenwerkingspartners mee te krijgen bij belangrijke ontwikkelingen in jouw vakgebied.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

 

De Eisen

  • Aantoonbaar afgeronde HBO bachelor opleiding in de richting van Informatica of bedrijfskunde;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider in informatiserings- en automatiseringstrajecten;
  • Maximaal uurtarief van €110,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met Prince2 en Agile PM (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met digitale werkplekken (benoem dit duidelijk in het cv).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox