gemeente Eindhoven

Project assistent-pmo

gemeente Eindhoven

De opdracht­omschrijving

Voor Gemeente Eindhoven zijn wij op zoek naar 3 fte Project Management Officers (PMO).

LETOP: We zoeken 3 FTE voor 16 uur per week, per fte zal je 2 kwartiermakers ondersteunen.

Wil jij bijdragen aan een toekomstbestendige gemeente Eindhoven en meewerken aan de doorontwikkeling en inrichting voor de portefeuilles Algemene Dienstverlening en Finance & Control? Dan zoeken we jou!

Jouw rol:
De gemeente Eindhoven werkt aan een toekomstbestendige doorontwikkeling en inrichting van haar organisatie, waarbij binnen de portefeuille Algemene Dienstverlening (ADV) en Financiën & Control (F&C) de nadruk ligt op de doorontwikkeling en het versterken van de gezamenlijke opgave en samenwerking tussen de betrokken organisatieonderdelen.

De doorontwikkeling van ADV, F&C en de Concernstaf staat nadrukkelijk in dienst van de gehele organisatie en is bedoeld om de gezamenlijke opgaven van de gemeente beter te ondersteunen. Daarbij wordt aangesloten op de kernwaarden van samenwerking, vertrouwen en eigenaarschap.
De kwartiermakers vervullen hierin een centrale rol: zij verkenning de verdere ontwikkeling van de sectoren en zorgen dat deze bijdraagt aan een wendbare en koersvaste organisatie, dat kan rekenen op draagvlak binnen de organisatie.

Als projectmanagement officer draag je hieraan bij door de kwartiermakers te ondersteunen in de voorbereiding, uitvoering en uitwerking van hun werkzaamheden, met gevoel voor veranderkunde en organisatieontwikkeling. Je zorgt voor een soepel proces en versterkt de kwaliteit en effectiviteit van de detailontwerpen en implementatievoorstellen.

Het doel van de opdracht is om de kwartiermakers te ondersteunen bij de uitvoering van hun rol door:
• Het voorbereiden, organiseren en uitwerken van bijeenkomsten en sessies,
• Het analyseren en structureren van input en resultaten,
• Het bewaken van afspraken, voortgang en samenhang,
• Het leveren van inhoudelijke bijdragen en (ongevraagd) advies binnen de scope van de doorontwikkeling.
• Het signaleren van risico’s, knelpunten en afhankelijkheden, en hierover adviseren.
• Het ondersteunen van de kwartiermakers bij het opstellen van conceptteksten en voorstellen.

Met wie werk je samen?
De projectmanagement officer rapporteert functioneel aan de kwartiermaker(s) en stemt periodiek af met de projectleider..

Aanvullende informatie:
• Graag het cv in het NL aanleveren
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 10 - midden van de Gemeenten cao;
• Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
• Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
• Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven. (tussenperiode van twee jaar).
• Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe via de Portal. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening.
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
• Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van de gemeente Eindhoven. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u deze opvragen bij inhuur@eindhoven.nl;
• Het tarief is afhankelijk van de kennis en kunde van de kandidaat.

De Eisen

  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
  • Je hebt ervaring met PMO-ondersteuning binnen verandertrajecten in de (semi-)publieke sector.
  • Je hebt ervaring met organisatieontwikkeling en veranderkunde.
  • Je hebt sterke analytische en organiserende vaardigheden.
  • Je bent proactief, in staat om te signaleren en ongevraagd advies te geven.
  • Je hebt bestuurlijke en organisatorische sensitiviteit.
  • Je hebt goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.
  • Graag het cv in het NL aanleveren.
  • Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 10 - midden van de Gemeenten cao.
  • Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
  • Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox