De Connectie

Personal assistant (pa)

De Connectie

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen?

Als personal assistant ben je de rechterhand van de programmamanager die zich richt op twee programma’s: Groeiende Stad en Transformatie Binnenstad. Je bent voortdurend bezig met het plannen van taken en vergaderingen, waardoor je echt in de kern van het bedrijf zit. Je begint iedere dag met een werkoverleg waarin binnenkomende e-mails, de agenda en acties worden besproken. Vervolgens duik je in het agendabeheer en beoordeel je de mailbox. Je beantwoordt en prioriteert e-mails, zodat de dag soepel verloopt. Je neemt eigenaarschap voor je werk en neemt deel aan overleggen waar je signalen oppikt, zodat je tijdig kunt anticiperen op mogelijke acties.

In deze belangrijke rol krijg je de kans om dichtbij te zijn, zowel fysiek in de stad waarin je woont, als in de menselijke relaties binnen het team. Het ontzorgen van de programmamanager betekent dat je echt een verschil maakt in hun productiviteit en werkplezier, wat op zijn beurt de hele organisatie ten goede komt.


Verantwoordelijkheden

Dit ben jij!
Je bent een geboren planner en organisator, daar is geen twijfel over. Je bent ook iemand die snel schakelt en graag initiatief neemt. Mensen verbinden, zowel binnen als buiten de organisatie, gaat je gemakkelijk af. Je hebt gevoel voor bestuurlijke processen en werkt graag samen. Bovendien ben je flexibel, communiceer je uitstekend zowel mondeling als schriftelijk, en heb je een scherp oog voor detail. Resultaten boeken motiveert je, en je brengt altijd een vleugje humor mee naar het werk.

  • Je hebt minstens een HBO-werk- en denkniveau, het liefst in een richting die gericht is op dienstverlening.
  • Je begrijpt de doelstellingen van je opdrachtgever en je stelt hen in staat zich volledig te concentreren op het bereiken van deze doelen.
  • Je bent een sparringpartner voor je opdrachtgever en je collega’s waarbij je reflecteert en reageert op vraagstukken, altijd vanuit verschillende invalshoeken hiernaar kijkt en respectvolle, heldere feedback geeft of ideeën aanreikt.
  • Je anticipeert op problemen en lost ze op voordat ze zich voordoen, waarbij je verantwoordelijkheid neemt voor je keuzes.
  • Je neemt verantwoordelijkheid voor je taken en handelt proactief.
  • Je vindt het belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen en zorgt ervoor dat je vaardigheden up-to-date blijven.


De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. tot en met 31-08-2024 voor 28 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Eis 2. Opleiding: Minimaal Bachelor (hbo) / werk- en denkniveau; Opgedaan uit opleiding of relevante werkervaring Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
  • Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: - Planner - Communicatief - Pro actief Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.
  • Eis 3. Gevraagde werkervaring: Minimaal 1 jaar relevante werkervaring als Personal Assistant. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. tot en met 31-08-2024 voor 28 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. U kunt gebruik maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

De Wensen

  • Wens 1. Kandidaat heeft gevoel voor bestuurlijke processen. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 2. Minimale werkervaring: Minimaal 1 jaar werkervaring in een relevante rol Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 3. Je moet weten wat het inhoudt om een leidinggevende goed en correct te ondersteunen Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 4. Kennis van o.a. : Office365, Teams, iBabs Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox