gemeente Veere

Medewerker helpdesk – ondersteuning uitrol smartphones

gemeente Veere

  • geen max tarief

  • Zeeland

  • 36 uur per week

  • Omgevingsdiensten
  • 02 september 2025

  • 02 november 2025

De opdracht­omschrijving

Organisatie Gemeente Veere
Onze organisatie telt ongeveer 280 medewerkers. Deze medewerkers zijn verdeeld over zes afdelingen; Bedrijfsvoering, Openbare Ruimte, Dienstverlening, Ruimtelijke Ontwikkeling, Maatschappelijke Ontwikkeling en Programma’s & Projecten. Je toekomstige collega’s ervaren korte lijnen binnen de gemeente Veere, een informele werksfeer, vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en uitdaging in hun functie.

Opdracht
Binnen de organisatie staat een grootschalige vervanging van iPhones gepland. Om dit traject soepel te laten verlopen en de impact voor collega’s zo klein mogelijk te houden, willen we het proces efficiënt en gestructureerd uitvoeren. Omdat het om een groot aantal toestellen gaat, zijn we op zoek naar tijdelijke ondersteuning voor een periode van 6 tot 8 weken. Deze ondersteuning helpt bij het voorbereiden, uitvoeren en afronden van de vervangingswerkzaamheden.

Bij de vervanging wordt vooraf gecontroleerd of de inschrijflijst compleet is en worden open plekken proactief opgevuld. Op de dag zelf vindt de overdracht van het oude toestel plaats, samen met een korte intake met de gebruiker. Je voert vervolgens de installatie en configuratie van het nieuwe toestel uit, inclusief netwerktoegang, registratie in Intune en het instellen van bedrijfsapplicaties. Systeemupdates worden gecontroleerd en uitgevoerd. Vervolgens worden tokens, mailboxen en communicatie-apps zoals Teams, Zoom en WhatsApp geconfigureerd. Waar nodig worden gebruikers handmatig toegevoegd aan appgroepen voor correcte synchronisatie. Specifieke apps per functie worden afzonderlijk geïnstalleerd.

Bij het meegeven van het toestel worden accessoires afgestemd op het gebruik van de oude iPhone. Oude toestellen worden gecontroleerd, gewist en administratief verwerkt in systemen als AirWatch en Clientèle.

Team
Je komt te werken binnen het team van de helpdesk welke valt onder het team I&I (ICT & Informatievoorziening) van de afdeling Bedrijfsvoering.

Competenties

  • Communicatief vaardig
  • Geduldig en goed kunnen uitleggen
  • Kunnen werken volgens een tijdsplanning

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Hybride werken: nee

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het installeren en configureren van iPhones
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal Mbo niveau
  • Maximale reisafstand van 45 minuten naar het gemeentehuis in Domburg
  • Kandidaat is bereid om alle werkdagen op kantoor aanwezig te zijn

De Wensen

  • Aantoonbare afgeronde Mbo opleiding in de richting van ICT
  • Aantoonbare werkervaring met een project rondom vervanging van smartphones binnen een organisatie, geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
27 augustus 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox