Gemeente Woerden

Medewerker Werving & Selectie

Gemeente Woerden

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater.

Opdracht
In deze opdracht is het belangrijk dat je goed kunt prioriteren, veel energie uitstraalt en kunt vernieuwen en verbeteren.

Wat ga je doen?
- Bijdragen aan de uitvoering binnen het reguliere werving & selectie proces;
- Het afstemmen van de workload met de collega’s van P&O/ werving & selectie en bijspringen waar nodig;
- Vacatures uitzetten (wervingskanalen, vacatures publiceren), het plannen van sollicitatiegesprekken en het uitnodigen van kandidaten, contact met kandidaten (vraagbaak, afwijzen etc.);
- Waar mogelijk een bijdrage leveren aan de optimalisatie van het werving & selectieproces;
- Ondersteunt en werkt nauw samen met de recruiters;
- Je houdt actuele vacatures bij, je plaatst vacatureteksten en past indien nodig vacatureteksten aan;
- Je bewaakt de voortgang van het wervingsproces en draagt zorgt voor de administratieve afhandeling van de vacatures. Je bent een organisatorische duizendpoot;
- Je beheert diverse postbussen en de sociale media kanalen, zoals LinkedIn;
- Vastleggen van afspraken uit werving overleggen;
- Ondersteunen bij de coördinatie van, en het organiseren van het hele inhuurproces, denk hierbij aan: intake inhuurvraagstuk en opstarten proces met externe partner inhuur, (mee) Schrijven vacatureteksten, het organiseren van sollicitatiegesprekken van tijdelijke kandidaten, het regelen van de indiensttreding, waar mogelijk een bijdrage leveren aan de optimalisatie van het inhuurproces.

Competenties

  • Secuur
  • Efficiënt
  • Verbanden kunnen leggen
  • Sociaal
  • Communicatief vaardig
  • Aanpakker

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Uiterlijk beschikbaar per 14 augustus voor minimaal 24 uur per week;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als recruitment ondersteuner of assistent op het gebied van werving en selectie.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring binnen de (gemeentelijke) overheid;
  • Aantoonbare kennis van Microsoft Office (duidelijk weergeven in het cv);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in de functie van recruitment-ondersteuner en/of assistent op het gebied van werving en selectie;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox