RSD Kromme Rijn Heuvelrug

Medewerker rooo

RSD Kromme Rijn Heuvelrug

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van cliënten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande cliënten begeleiding bieden.

Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze cliënten en voor onze organisatie!  De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de  professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!

Team
Klantbeheer

Opdracht
Uitvoering geven aan de RooO.
Als medewerker RooO ben je samen met je collega verantwoordelijk voor de uitbetaling van leefgeld en aanverwante vergoedingen en de inning van de eigen bijdrage. Je voert intakegesprekken met Oekraïners die in de opvang komen wonen en je verwerkt mutaties. Je bent het eerste aanspreekpunt voor locatiemanagers en de gemeente.

Samen met je collega draag je de verantwoordelijkheid voor het juist uitvoeren van de regeling. Daarin word je ondersteund door de collega’s van de uitkeringsadministratie.

Je bent regelmatig op de locaties van de gemeentelijk opvang maar je werkt ook bij ons op kantoor en er is de mogelijkheid om thuis te werken. We verwachten daarin flexibiliteit.
Daarnaast is het belangrijk dat je zorgvuldig werkt en ook pro-actief zaken oppakt. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vindt het fijn om samen te werken daarin.

Concreet ga jij:  

  • Aanvragen leefgeld beoordelen en afhandelen, eigen bijdrage opleggen en mutaties doorvoeren;
  • Intakegesprekken voeren met de Oekraïners die zich vestigen in één van onze gemeenten;
  • Door middel van lijstwerk controles uitvoeren en correcties uitvoeren;
  • Herberekeningen maken;
  • Ontvangsten boeken;
  • Contacten onderhouden met de locatiemanagers en medewerkers van de gemeenten.

Competenties
Naast de ruimte kennis en ervaring die je meeneemt vinden wij het belangrijk dat je flexibel kunt zijn, creatief, collegiaal en analytisch.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja

De Eisen

  • 2. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • 3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite;
  • 4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker RooO binnen een overheidsinstelling;

De Wensen

  • 6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker RooO binnen een overheidsinstelling;
  • 7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Suite;
  • 8. Aantoonbare werkervaring met het doorvoeren van mutaties;
  • 9. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox