Gemeente Opsterland

Medewerker publiekscentrum

Gemeente Opsterland

De opdracht­omschrijving

Als medewerker in het publiekscentrum ben jij een schakel tussen de klant en de organisatie. Met vastberadenheid en een glimlach beweeg jij je moeiteloos tussen het verstrekken van informatie en het oplossen van vragen. Het gaat niet om oppervlakkige antwoorden, maar om écht doorvragen en de klant meteen verder helpen. Jij weet precies hoe je een goede balans vindt tussen persoonlijk contact en efficiëntie. Er wordt van jou verwacht dat je specifieke aandachtsgebieden op je neemt. Jij denkt graag actief mee over verbeteringen en hoe het team en de organisatie samen kunnen groeien. In jouw functie is er altijd afwisseling, en dat maakt het voor jou juist zo interessant.


Verantwoordelijkheden

Elke dag is anders in deze veelzijdige functie. Jij pakt aan de balie uiteenlopende taken op: van aanvragen voor rijbewijzen en paspoorten, tot het registreren van verhuizingen, geboortes en overlijdens. Aan de telefoon beantwoord je diverse vragen, van openbare orde tot belastingen. Daarbij zie je het als de uitdaging om zoveel mogelijk vragen direct zelf af te kunnen handelen. Samen met je collega’s voer je daarnaast administratieve handelingen uit, signaleer je veranderingen en verbetermogelijkheden en voer je klantgegevens in. Ook beman je de receptie in de publiekshal.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 16-6-2025 tot en met 16-1-2026 voor .32-36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 16-6-2025 tot en met 16-1-2026 voor .32-36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat heeft dusdanige werkervaring dat de functie zeer vlot zelfstandig uitgevoerd kan worden.
  • MBO

De Wensen

  • MBO aangevuld met opleiding Publiekscentrum/KCC
  • 2-3 jaar in soortgelijke functie
  • Ervaring met telefonie (klantcontact)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
27 mei 2025 om 21:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox