Gemeente Pijnacker Nootdorp

Medewerker personeels & salarisadministratie

Gemeente Pijnacker Nootdorp

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 425 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De afdeling Bedrijfsvoering zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van Financiën, Control, Inkoop, Juridische Zaken en Personeel & Organisatie.

De vacature valt onder het team P&O van de afdeling Bedrijfsvoering. Het team P&O bestaat uit 10 personen en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van HRM beleid en adviseert het management hierover, neemt deel aan of is trekker van verandertrajecten binnen de organisatie en voert de personeels- en salarisadministratie.

Opdracht
Als medewerker Personeelsadministratie regel je alle administratieve zaken die met de medewerkers van de gemeente te maken hebben en weet je alle taken snel en accuraat af te handelen. Je beheert en optimaliseert de personeelsadministratie van de gemeente, samen met je collega-medewerkers van de personeels- en salarisadministratie.

Je kunt denken aan de volgende werkzaamheden die je zal kunnen gaan uitvoeren:

  • Het uitvoeren van het volledige administratieve proces m.b.t. in- door en uitstroom van medewerkers, stagiairs en inhuurkrachten;
  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten en brieven m.b.t. de arbeidsvoorwaarden;
  • Invoeren van de persoonsgegevens in het salarissysteem;
  • Beantwoorden van vragen en uitleg geven over personele regelingen;
  • Het opschonen van onze algemene schijf en werkvoorraad in Teams;
  • Het controleren en verwerken van Individueel Keuzebudget en Persoonlijk Gezondheids budget aanvragen in Motion;
  • Het verwerken van aanvragen in Topdesk;
  • Digitaal archiveren en beheren van de (personeels-)dossiers;
  • Je houdt formulieren en interne P&O-handleidingen up-to-date.

Als medewerker personeelsadministratie krijg je een divers takenpakket en vind je het leuk om nieuwe taken op te pakken. We zoeken een leergierige nieuwe collega die zaken gestructureerd aanpakt. De kwaliteit van je werk kenmerkt zich door accuraat werken te koppelen aan het constant bezig zijn met de vraag van de klanten van P&O. Op drukke momenten ben je flexibel en stressbestendig.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker Personeelsadministratie;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker Personeelsadministratie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker Personeelsadministratie bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met IT-systemen Motion en Motion Pro (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met het zaaksysteem Notubiz (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office (benoem dit duidelijk in het cv) ;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox