Gemeente Zoetermeer

Medewerker Invordering

Gemeente Zoetermeer

De opdracht­omschrijving

Organisatie

Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!

Afdeling

Als afdeling Publieksplein beantwoorden wij iedere (aan)vraag via de website, telefoon, social media of aan de balie in het stadhuis. Inwoner en bedrijf staan hier centraal en worden verrast door vriendelijkheid, kwaliteit, snelheid, toegankelijkheid en betrouwbaarheid van onze dienstverlening.

In een drietal teams staat Publieksplein voor goede informatie en e-dienstverlening op www.zoetermeer.nl. Producten en diensten van de gemeente zijn digitaal waar kan, en persoonlijk waar nodig. Op deze afdeling kun je de gemeentelijke dienstverlening naar een hoger plan tillen!

Opdracht

Het afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken. Dit bestaat uit het controleren of de dossiers volledig ingevuld zijn en voorzien zijn van gevraagde documenten. Als gegevens ontbreken, het opvragen van deze stukken. Het berekenen van een kwijtscheldingsverzoek en daarop besluit maken. Daarnaast het afhandelen van invorderingswerkzaamheden en het afhandelen van beroepen kwijtschelding.

 

Competenties

- Samenwerken;
- Flexibele (werk) houding;
- Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
- Klantgerichte instelling;
- Representativiteit;
- Oplossingsgericht;
- Accuraat;
- Stressbestendig;
- Pro- actieve houding.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een laptop meeneemt.
  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 36 maanden gehad bij de opdrachtgever.

De Wensen

  • Aantoonbare Werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar. (10 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met de applicatie Gouw (Duidelijk benoemd in het CV). (20 pt)
  • Een afgeronde opleiding /cursus kwijtschelding. (30 pt)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebeid van de afhandeling kwijtscheldingverzoeken in de afgelopen 5 jaar. (40 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox