Gemeente Beesel

Medewerker grond- en pachtzaken

Gemeente Beesel

De opdrachtĀ­omschrijving

 

In verband met een zwangerschapsvervanging zijn we op zoek naar een medewerker grond- en pachtzaken.

Werkzaamheden:

  • Je behandelt en beoordeelt aanvragen over aan- en verkoop van gronden, pacht, verhuur en in gebruik geven van grond.
  • Je voert het beheer over gemeentelijk grondeigendom, waaronder de administratie, correspondentie, controle, en budgetbeheer;
  • Je draagt bij aan beleidsvorming met betrekking tot aan- en verkoop van gronden;
  • Je stelt (ver-)koop, huur en pachtovereenkomsten op.

Kandidaatomschrijving

Wat vragen we van je?

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 2-5 jaar werkervaring met de gevraagde werkzaamheden;
  • Je bent pro-actief en kijkt met een integrale blik naar je taken;
  • Je verricht je werkzaamheden zelfstandig (voorbereiden, prioriteren en afhandelen).

Interviewplanning

Gemeente Beesel nodigt 3 kandidaten uit voor een selectiegesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op 03 mei 2021.
We verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.


Toelichting op rooster

Gevraagde inzet: Periode z.s.m. tot ca 1 augustus 2021: 8 uur p/w; Periode 1 augustus – 1 december 2021: 24 uur p/w.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Op CV aantoonbaar tenminste 3 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als medewerker grond en pachtzaken.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">klik met het team 10%, persoonlijk leiderschap 5%, verbinder 5%, communicatieve vaardigheden 5%
  • Op CV aantoonbaar per direct beschikbaar voor 8 uur per week en vanaf augustus tot december 2021 voor 24 uur per week. Vermeld duidelijk de beschikbaarheid.
  • Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde HBO opleiding.
  • In opgevraagd document 'persoonlijke beschrijving' aantoonbaar de competenties van gemeente Beesel.
  • Op CV aantoonbaar tenminste 3 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar op het gebied van grondzaken en financiĆ«n binnen gemeenten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox