Gemeente Landerd
max €50 per uur
Noord-Brabant
32 uur per week
19 oktober 2020
30 april 2021
Vanwege een interne verschuiving zoeken wij voor de periode tot 1 januari 2022 een medewerker bestuurssecretariaat voor 32 uur per week. Maak jij makkelijk contact met mensen, heb je een positieve houding en ben je de spin in het web? Dan zoeken wij jou.
Wat zijn je taken?
Als medewerker van het Bestuurssecretariaat laat je de werkdag voor de collegeleden soepel verlopen. Je zorgt voor:
Naast de werkzaamheden voor het college verzorgt het bestuurssecretariaat secretariële ondersteuning en het complexe agendabeheer voor de projectorganisatie van de herindeling. Dit vergt veel afstemming met het bestuurssecretariaat van Uden.
Van al onze medewerkers verwachten wij dat zij initiatief tonen, klantgericht zijn, resultaatgericht werken en goed samenwerken. Daarnaast verwachten wij van jou dat je:
Van iedere werknemer vragen we een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op. Als er geen VOG zonder verklaring kan worden overlegd is dat een ontbindende voorwaarde.
Het eerste gesprek is gepland op maandagochtend 5 oktober. Op vrijdag 2 oktober hoor je of je daarvoor wordt uitgenodigd. Een eventueel tweede gesprek vindt plaats op donderdagmiddag 8 oktober. We gaan er vanuit dat je op die momenten beschikbaar bent. Mocht dit niet het geval zijn dit nadrukkelijk bij aanbieding vermelden.
Mocht er na de gesprekken nog twijfel bestaan willen wij de optie openhouden de top 3 of enkele van de top 3 kandidaten een paar uur mee te laten draaien in het secretariaat om de juiste keuze te kunnen maken. Dit zal dan gebeuren op maandag 12 oktober, hou hier in je agenda rekening mee.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox