Gemeente Overbetuwe

Medewerker Bestemmings- en Omgevingsplannen

Gemeente Overbetuwe

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Omschrijving gemeente Overbetuwe

Overbetuwe heeft veel te bieden. Onze gemeente telt ruim 47.000 inwoners, verdeeld over 11 dorpskernen. Het ligt in het hart van de regio Arnhem en Nijmegen. De gemeente biedt rust, ruimte, bedrijvigheid en alle denkbare voorzieningen binnen handbereik. Dit maakt Overbetuwe een aantrekkelijke gemeente om te wonen en te werken.

Omschrijving team waarbinnen de medewerker te werk wordt gesteld

Het team Omgeving bestaat uit ruim 30 medewerkers en kent de taakvelden bestemmingsplannen, vergunningen (zowel Wabo als APV) en handhaving.

Wij zijn op zoek naar medewerker Bestemmings- en Omgevingsplan(nen) voor het begeleiden van de ruimtelijke procedures voor onze ruimtelijke projecten. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om woningbouwprojecten (variërend van 10 tot 300 woningen), duurzaamheidsprojecten (windmolens en zonneparken) en projecten zoals de bouw van een school. Het begeleiden van de ruimtelijke procedures omvat niet alleen het doorlopen van de wettelijke procedure van een bestemmingsplan of projectomgevingsbesluit, maar ook de advisering omtrent alle fysiek ruimtelijke onderwerpen in deze procedure. De medewerker is voor de projectmanager één van de belangrijkste adviseurs. Dit vraagt om een gedegen kennis van de ruimtelijke ordening. Zowel inhoudelijk als procedureel

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

- Je begeleidt bestemmings- en omgevingsplannen procedures

- Je adviseert hierover aan o.a. de projectmanager

- Je vertegenwoordigd de gemeente in beroepsprocedures

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1f augustus 2022 tot en met 31 januari 2023 voor 24 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. Waaruit minimaal blijkt dat de aangeboden kandidaat beschikt over: - Een HBO werk- en denkniveau op het gebied van ruimtelijke ordening, waarbij bestemmingsplan begeleiding een prĂ© is - Werkervaring: minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Bij minder werkervaring is een combinatie met een ervaren kandidaat bespreekbaar.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox