Gemeente Altena

Medewerker accountantscontrole signalen inlichtingenbureau

Gemeente Altena

De opdracht­omschrijving

Niets zo veelzijdig als werken bij een jonge gemeente in ontwikkeling. Op 1 januari 2019 zijn wij gefuseerd uit Aalburg, Werkendam en Woudrichem en zitten vol ambitie. Qua oppervlakte zijn we de grootste gemeente van Noord-Brabant. Gemeente Altena heeft 21 kernen waarin ruim 56.000 mensen wonen en werken. We zijn bij uitstek een groene gemeente waar landbouw en natuur elkaar afwisselen. Maar, vergis je niet, in Altena ligt ook één van de grootste (reparatie)binnenhavens van Europa, is transport een belangrijke bedrijfstak en met het prachtige natuurgebied de Biesbosch en vestingstad Woudrichem zijn we ook voor de toerist een aangename gemeente.

Het opbouwen en vormgeven van deze gemeente  is een prachtige klus die op alle vlakken van de organisatie uitdagingen biedt. Wij zoeken talent dat zich thuis voelt in deze veranderende omgeving die voortdurend nieuwe mogelijkheden biedt. Zie jij het zitten om mee te bouwen aan het fundament van deze nieuwe gemeente,  ontdek Gemeente Altena dan als werkgever.
 

 

Medewerker accountantscontrole signalen inlichtingenbureau

Je pakt tijdig en actief binnengekomen aanvragen op en verricht daarvoor de gevraagde werkzaamheden, zoals:

  • Het aanmaken en complementeren van dossiers (door uit systemen gegevens te controleren, op te halen en/of te koppelen).
  • Het controleren van aangeleverde gegevens op volledigheid en betrouwbaarheid.
  • Zorgdragen voor de administratieve overdracht van cliënten en bijbehorende dossier.
  • Het opstellen en archiveren van documenten en correspondentie.
  • Het plannen van gesprekken.
  • Het controleren van signalen van het inlichtingenbureau over mogelijke inkomensveranderingen van uitkeringsgerechtigden.
  • Het ondersteunen bij de controle en verwerking van declaraties.
  • Voor de uitvoering van je werkzaamheden schakel je actief met betrokkene collega(‘s).
  • Je verricht projectmatige werkzaamheden waarbij ondersteuning van je gevraagd wordt in de voorbereiding, planning of administratieve ondersteuning. Extern klantcontact kan hierbij deel uitmaken.
  • Je deelt kennis, ervaring en informatie met jouw collega’s binnen team P-wet om de flexibiliteit en continuïteit binnen het team te stimuleren.
  • Je kijkt positief kritisch naar bestaande werkprocessen en denkt proactief mee over werkbetering en/of werkaanpak.

De Eisen

  • Kandidaat is in staat op 15-06-2021, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht.
  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat is beschikbaar voor 18 uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.
  • Kandidaat heeft ervaring met het afhandelen van signalen van het inlichtingenbureau. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over 1 over meer referenties.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over een assertieve instelling. Dit moet blijken uit het gesprek. Keuzemogelijkheden
  • Kandidaat is stressbestendig. Dit moet blijken uit het gesprek Keuzemogelijkheden - Uitstekend (3 punten) - Goed (2 punten) - Matig (0 punten)
  • Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek. Keuzemogelijkheden
  • Kandidaat heeft ervaring met applicatie Centric Suite. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 3 jaar ervaring opgedaan als medewerker bedrijfsbureau / accountantscontrole binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV. Keuzemogelijkheden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox