Gemeente Zeist
geen max tarief
Utrecht
32 uur per week
25 juni 2021
25 januari 2022
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 65.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Opdracht
Als adviseur Dienstverlening & Innovatie heb je een heldere visie op overheidsdienstverlening en vertaalt dit naar nieuwe en slimme oplossingen, bijvoorbeeld op het gebied van online dienstverlening. Je hebt duidelijke affiniteit met digitalisering en procesoptimalisatie en weet wat mogelijk is en ziet overal kansen om de werkprocessen en klanttevredenheid te verbeteren. Je gaat in ieder geval aan de slag met het realiseren van een chatbot voor de website zodat eenvoudige vragen tijds- en plaatsonafhankelijk gesteld en beantwoord kunnen worden. Ook werk je mee aan de 1e dienstverleningsrapportage voor de raad die eind oktober opgeleverd gaat worden. Verder behandel je klachten over ons personeel af. Deze klus is tijdelijk, ter ondersteuning van onze adviseur dienstverlening en ivm het zwangerschapsverlof van een klantregisseur.
Competenties
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox