Gemeente Zeist

Interim adviseur dienstverlening & Innovatie

Gemeente Zeist

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 65.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Opdracht
Als adviseur Dienstverlening & Innovatie heb je een heldere visie op overheidsdienstverlening en vertaalt dit naar nieuwe en slimme oplossingen, bijvoorbeeld op het gebied van online dienstverlening. Je hebt duidelijke affiniteit met digitalisering en procesoptimalisatie en weet wat mogelijk is en ziet overal kansen om de werkprocessen en klanttevredenheid te verbeteren. Je gaat in ieder geval aan de slag met het realiseren van een chatbot voor de website zodat eenvoudige vragen tijds- en plaatsonafhankelijk gesteld en beantwoord kunnen worden. Ook werk je mee aan de 1e dienstverleningsrapportage voor de raad die eind oktober opgeleverd gaat worden. Verder behandel je klachten over ons personeel af. Deze klus is tijdelijk, ter ondersteuning van onze adviseur dienstverlening en ivm het zwangerschapsverlof van een klantregisseur.


Competenties

  • resultaatgericht;
  • innovatief, denkt in kansen;
  • gericht op samenwerken;
  • optimistisch, straalt energie uit.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Aantoonbare werkervaring met digitalisering en procesoptimalisatie;
  • Aantoonbare werkervaring in een adviserende dienstverlenende functie;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als adviseur met het opleveren van dienstverleningsrapportages en afhandelen van klachten over personeel. (25 pt)
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur onlinedienstverlening; (35 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met het realiseren van de chatbot voor websites; (10 pt)
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met digitalisering en procesoptimalisatie in de dienstverlening; (30 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox