Gemeente Vijfheerenlanden

Hands-on administratieve ondersteunende vastgoedbeheerder

Gemeente Vijfheerenlanden

De opdracht­omschrijving

Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Binnen het team Beheer openbare ruimte is subteam vastgoed actief op het gebied van vastgoedbeheer. Je standplaats wordt Vianen.

Opdracht (24-32 uur)
Je wordt lid van Team vastgoed en gaat het team ondersteunen bij administratieve zaken, plannen van klein onderhoud en ad-hov reparaties.  Voor de huidige vastgoedbeheerders wordt jij het spin in het web . Je verleend opdrachten naar aannemers en onderhoudspartijen. Je helpt hun ondersteunen waar je kan bij het uitzetten van het dagelijks werk en storingen. Je bewaard het overzicht en regelt processen.

Natuurlijk heeft dit alles een doorloop, dat leg je vast in een plan voor de toekomst dat jouw opvolger in VHL verder uitvoert.

Vereisten / knock-outcriteria
1. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop; in verband met cyberveiligheid mag dit  niet bij VHL, er moet gebruik gemaakt worden van telefoon en laptop die de gemeente verstrekt.
2. Beschikbaar per uiterlijk 1 december 2025 (gefaseerd starten is bespreekbaar) voor 4 dagen per week van 09.00 tot 17.00 uur; 
3. Aantoonbare werkervaring op zowel vastgoedbeheer als automatiseringsprogramma’s zoals Plannon, Axxerion en O-Prognose. Benoem dit concreet in het cv;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
5. Aantoonbare kennis en werkervaring met vastgoed gerelateerd onderhoud en in staat dit kunnen prioriteren;
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als administratief ondersteuner vastgoed;
7. Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding;
8. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

Competenties

  • Analytisch vermogen
  • Teamspeler: je kent het belang van samenwerken en je bent consensus en handelt daar naar
  • Zelfstandig, neemt initiatief en toont lef;
  • Uitmuntende mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Organisatietalent: zorgdragen voor structuur en overzicht, ook in drukke of uitdagende situaties;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

 

Benodigd aantal professionals
1-2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden - op korte termijn - gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen spoedig een bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

 

De Eisen

  • 8. Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding;
  • 2. Beschikbaar per uiterlijk 1 december 2025 (gefaseerd starten is bespreekbaar) voor 4 dagen per week van 09.00 tot 17.00 uur;
  • 3. Aantoonbare werkervaring op zowel vastgoedbeheer als automatiseringsprogramma’s zoals Plannon, Axxerion en O-Prognose. Benoem dit concreet in het cv;
  • 4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
  • 5. Aantoonbare kennis en werkervaring met vastgoed gerelateerd onderhoud en in staat dit kunnen prioriteren;
  • 1. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop; in verband met cyberveiligheid mag dit niet bij VHL, er moet gebruik gemaakt worden van telefoon en laptop die de gemeente verstrekt.
  • 6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als administratief ondersteuner vastgoed;

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
18 november 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox