Gemeente Roosendaal

Functioneel beheerder beheer openbare ruimte (bor) iasset

Gemeente Roosendaal

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 32 uur per week

  • Buitendienst
  • 01 november 2025

  • 17 juli 2026

De opdracht­omschrijving

Jouw opdracht
De gemeente Roosendaal zoekt versterking op het gebied van functioneel en data beheer binnen het ‘domein’ beheer openbare ruimte (BOR). Denk hierbij aan object beheer zoals groen (boom beheer, plantsoenen) of wegen en het inregelen van de daarbij behorende onderhoudsrapportages en maatregelen. Kortom mag jij aan de slag met de moderne BOR software (iAsset) die conform IMBOR 2022 is ingericht waar jij dan ook de collega’s van beheer met jouw expertise verder in gaat helpen. Affiniteit met data en ICT is een pré om je werk efficiënt uit te voeren. Daarnaast zal je fungeren als een brug tussen leverancier en gebruikers bij bijvoorbeeld het oplossen van problemen of het uitrollen van nieuwe ontwikkelingen.

Werkzaamheden:

  • Functioneel beheren van ons Beheer Openbare Ruimte (BOR) pakket iAsset.
  • Adviseren, ondersteunen van collega beheerders en aannemers die met iAsset werken
  • Het aansturen van de leverancier van iAsset bij problemen
  • Controles en objectbeheer uitvoeren op met name de thema’s ‘groenbeheer’ en ‘wegen’
  • Het converteren van data (denk aan IMBOR conversie) en het testen van het resultaat.
  • Importeren van civieltechnische object data in iAsset en het ondersteunen van de betreffende beheerder rondom vragen.

We zoeken iemand met een positieve en kritische werkhouding, iemand die eigenaarschap toont, verantwoording neemt, proactief is, oog heeft voor plannen en organiseren en mensen met elkaar wil verbinden en inspireren tot het veranderen van hun werkwijzen en het verbeteren van hun prestaties.

Indicatie functie-waardering functioneel beheerder: schaal 9

Kijkende naar de inhoud van deze functie en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP-er uitgevoerd te worden

De Eisen

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren ?
  • Het maximum tarief is all- in (incl. reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten). Tevens gaan wij ervan uit dat de kandidaat zelf beschikt over devices of deze verstrekt krijgt vanuit de leverancier. Er is geen parkeergelegenheid op eigen terrein.
  • De kandidaat heeft minimaal 3-4 jaar relevante werkervaring (blijkt uit CV)
  • Kandidaat heeft specifieke vakkennis op het gebied van Imbor (blijkt uit CV)
  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een zzp’er. Ben je daarmee akkoord ?
  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek) Flexibel Overtuigingskracht/daadkrachtig resultaatgericht samenwerken zelfstandig
  • De kandidaat beschikt over een HBO opleiding, informatica/informatiemanagement (blijkt uit CV)
  • Kandidaat beschikt over specifieke vakkennis op het gebied van processen rondom beheer openbare ruimte (blijkt uit CV)
  • Kandidaat heeft relevante aantoonbare werkervaring op het gebied van functioneel beheer , blijkt uit CV

De Wensen

  • Kandidaat heeft relevante werkervaring op gevraagd werkterrein binnen een gemeente/overheid (blijkt uit CV)
  • Kandidaat heeft ervaring met andere basisregistraties zoals BGT, ervaring met GIS is een pré
  • De kandidaat is digitaal vaardig (kennis van ETL tooling zoals FME en API's is een pré), blijkt uit CV

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
19 oktober 2025 om 15:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox