
Gemeente Baarn
max €110 per uur
Utrecht
24 uur per week
17 december 2025
17 april 2026
Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.
De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.
Opdracht
Als casemanager vergunningverlening Omgevingswet weet je van aanpakken, je bent gericht op samenwerking en kan goed functioneren in een team. Je hebt een klantvriendelijke en dienstverlenende instelling, kan snel schakelen waarbij je verder kijkt dan je eigen team. Je bereikt resultaten door mensgericht te werken als verbinder in het team. Je hebt gevoel voor politieke, bestuurlijke verhoudingen, posities en doelstellingen.
Je bent integraal verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
De Opdrachtnemer maakt geen deel uit van de organisatiestructuur van de Opdrachtgever. De Opdrachtnemer wordt niet opgenomen in hiërarchische lijnen en neemt niet deel aan interne HR-processen, functioneringsgesprekken, bedrijfsvoeringstaken of overige verplichtingen die normaal gesproken aan werknemers toekomen. De inzet betreft een tijdelijke, afgebakende opdracht die geen structureel onderdeel vormt van de organisatie.
Competenties
1. Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
2. Politiek gevoelig;
3. Klantgericht, stressbestendig en onafhankelijk in meningsvorming;
4. Oplossings- en resultaatgerichte houding;
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja (na inwerken)
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox