Gemeente Breda

Beheerder Key2Financien

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Jij zorgt voor kwaliteit en continuïteit van Key2Financien en bijbehorende processen!

Beheerder Key2Financien

Zowel het applicatie- als functioneel beheer van applicaties is essentieel voor een betrouwbare en adequate informatievoorziening binnen de gemeente. Goede informatievoorziening helpt bij de ondersteuning van belangrijke bedrijfsprocessen. Zo ook voor bedrijfsvoering processen in het algemeen en, in dit geval, financiële processen in het bijzonder. Als beheerder verzorg jij zelfstandig het beheer van Key2Financien (van Centric). Het gaat daarbij om zowel applicatie- als functioneel beheer.

Je verzorgt installaties, lost applicatievraagstukken op en geeft richtlijnen en adviezen voor het gebruik van deze applicatie. Je zorgt voor continuïteit en kwaliteit. Heb je uitgebreide kennis van Key2Financien en financiële processen dan zijn wij op zoek naar jou!

De vraag naar extra ondersteuning voor een half jaar is ontstaan, omdat onze beheerders de komende tijd extra druk zijn met het interne project “van inkoopbehoefte tot betalen”. 

Je draagt zorg voor de ondersteuning van processen door onderstaande resultaten te bereiken:

Informatie van het ondersteunde proces is op een manier beheerd, zodanig dat deze actueel, compleet en toegankelijk is.

Systemen zijn veilig en efficiënt ondersteund, gedocumenteerd en medewerkers zijn gecoacht en begeleid in het gebruik van het systeem. Zodanig dat de kwaliteit gewaarborgd is.

Applicaties zijn integraal afgestemd op de bedrijfsprocessen.

Gebruikersorganisatie geadviseerd en ondersteund met betrekking tot de keuze, ontwikkeling, inrichting, de opbouw van en het werken met applicaties;

 

Dit doe je door

 Het op orde houden van autorisatie- en gebruikersbeheer

Het op orde houden van alle meldingen en wijzigingen via TOPdesk

Het oplossen van problemen samen met de leverancier

Als testcoördinator het testen van nieuwe releases begeleiden en coördineren

Nieuwe releases of fixes installeren

Het verstrekken van data wanneer daar om gevraagd wordt door de gebruikersorganisatie dan wel de accountant of andere belanghebbenden.

Het aanpassen en maken van rapportages via Cognos

Het in samenspraak met leverancier, ICT en collega’s realiseren van mogelijke nieuwe koppelingen

Het testen van doorgevoerde wijzigingen door ICT op het gebied van beveiligingsaspecten en netwerkomgeving

Binnen het team Applicatieservices Beheer (APB) werk je samen met collega’s aan het beheer van applicaties die belangrijke bedrijfsprocessen ondersteunen. Dit doe je in samenspraak met ICT-services, gebruikers van Key2Financien, leveranciers en (proces)eigenaren.

De tijdelijke kracht die wij zoeken is iemand die het voortouw neemt en bij wie het werken met applicaties, processen en mensen in het bloed zit: in een dynamische omgeving  beschik jij over een helicopterview en kijk je verder dan je eigen takenpakket. Tevens vind jij het leuk om leveranciers aan te sturen en te verbinden, waarvoor je je klantgerichte en open houding inzet.

Je werkt gestructureerd, beschikt over analytisch denkvermogen en hebt oog voor kwaliteit. Je bent in staat gevraagd en ongevraagd mee te denken bij (organisatie)veranderingen, waarbij inlevingsvermogen en goede communicatie van belang is. Je bent ambitieus en werkt graag in teamverband.

Kortom:

Je hebt een HBO werk- en denkniveau

Je hebt veel kennis en ervaring met financiële processen  

Je hebt kennis en ervaring met  gemeentelijke processen.

Je hebt ruime ervaring in het beheer van Key2Financien. Deze applicatie heeft voor jou geen geheimen.

Kennis van ITIL, MDU, Cognos en SQL en bekendheid met het werken via TOPdesk is een pré

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft ervaring als beheerder Key2Financien. Dit moet blijken uit het cv.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur ruime kennis en ervaring met Cognos Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur ruime kennis en ervaring met MDU Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. Analytisch vermogen - Zelfstandigheid - Resultaatgerichtheid
  • Uw kandidaat heeft heeft bij voorkeur ruime kennis en ervaring met financiële processen Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat heeft ruime kennis van en ervaring in het werken met SQL. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur ruime kennis en ervaring met gemeentelijke processen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 2 jaar ervaring als beheerder Key2Financien.Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding in de richting van Bedrijfskundige informatica. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox