Gemeente Landerd

Adviseur maatschappelijk vastgoed en sportaccommodaties

Gemeente Landerd

De opdracht­omschrijving

Je gaat je bezighouden met gemeentelijke voorzieningen die ingezet worden voor ontmoeten en participatie op welzijn, jeugd en sport. Je adviseert het College, collega’s en extern betrokken op het gebied van beheer en exploitatie. Daarnaast treed je op als intermediair (ook bij tegengestelde belangen) tussen collega’s en interne en externe partijen zoals beheerstichtingen en verenigingen. Je schakelt snel tussen beleid en uitvoering in een politieke omgeving.


Je hoofdtaken bestaan uit:

 

·         Advisering en uitvoering op het gebied van maatschappelijk vastgoed;
Denk aan:

 

o    Multifunctionele accommodaties;

 

o    Jeugdgebouwen;

 

o    Sportaccommodaties;

 

o    Kindcentrum;

 

 

·         Contactpersoon voor verenigingen, stichtingen van maatschappelijk vastgoed;

 

·         Deelname aan projecten op het terrein van beheer & exploitatie;

 

o    Sport & Spel Reek (oprichting nieuwe multifunctionele accommodatie)

 

o    Dorpshuis Zeeland (oprichting nieuw dorpshuis met sporthal)

 

o    Renovatie sporthal de Eeght (contact met gebruikers).

 

·         Opstellen van Coronaregels/ protocollen en updates;

 

·         Waar mogelijk ondersteunen bij werkzaamheden herindeling, zoals het opstellen en actualiseren van huur- en gebruiksovereenkomsten.

 

Kandidaatomschrijving

Een enthousiaste collega voor de tijdelijke functie adviseur.
Klantgericht, pro-actief en een samenwerker die kan omgaan met tegengestelde belangen.
Hands-on mentaliteit.

Interviewplanning

De selectiegesprekken zullen gehouden worden op 15 februari 2022 voor de middag.

Toelichting op rooster

Minimaal 20 uren per week, maximaal 28 uren per week. Indien er veranderingen zijn binnen de organisatie kan de opdracht eerder worden beëindigd. De uren inzet per week is een inschatting.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 5 jaar recente en relevante ervaring met maatschappelijk vastgoed.
  • Aantoonbaar met een diploma in een relevante vakrichting.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">Tijdens het sollicitatiegesprek zullende in de offerte gegeven antwoorden worden getoetst.<br>Er zal gekeken worden of de benodigde competenties (communicatief, klantgericht, pro-actief, samenwerkend) herkenbaar aanwezig zijn.
  • Welke juridische kennis neem je mee op het gebied van vastgoedbeheer. Heb je zelf huur- en gebruikersovereenkomsten opgesteld? Waarin onderscheid je jezelf van anderen daarin, wat vind je belangrijk?
  • Omschrijf een voorbeeld waarin jij zelf actief ervaring hebt opgedaan met stakeholder participatie. Was er sprake van co-creatie, samenwerkingsvormen en voorlichting? Zo ja, in welke vorm dan, wat was jouw rol in het geheel? Wat waren de successen den leerpunten?
  • Aantoonbare en recente ervaring met zelfbeheer. Geef een aansprekend voorbeeld en benoem je rol in het proces. Wat is je grootste succes en wat je grootste miskleun? Wat heb je van dat laatste geleerd?
  • Geef enkele aansprekende voorbeelden van recente ervaring in het opstellen van huurcontracten en exploitatieovereenkomsten. Geef daarbij aan welke dilemma's je daarbij tegenkwam en hoe je die hebt opgelost. Je mag vanzelfsprekend rekening houden met privacy en/of geheimhoudingsregels.
  • Ervaring met gemeentelijke besluitvorming.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox