gemeente Epe

Adviseur grondzaken en vastgoed

gemeente Epe

De opdracht­omschrijving

Als Adviseur Vastgoed en Grondzaken sta jij aan het roer van cruciale processen binnen onze gemeente. Jouw taken variëren van het adviseren over aan- en verkoop van gronden tot het beheren van grondverwerving en gronduitgifte. Je speelt een leidende rol bij zaken als verhuur, verpachting en het vestigen van zakelijke rechten. Het opstellen van privaatrechtelijke overeenkomsten behoort tot jouw expertise, evenals het zorgvuldig beheren van onze gemeentelijke eigendomsadministratie in ons geavanceerde vastgoedsysteem. 


Verantwoordelijkheden

- Het uitwerken van overeenkomsten, de administratieve verwerking, en het opstellen van openbare inschrijvingen en publicaties;  
- Opdracht geven tot taxaties van gronden en gebouwen;  
- Het beheren van contracten van het gemeentelijk vastgoed;  
- Uitvoering geven aan het snippergroenbeleid en oneigenlijk grondgebruik;  
- Het afhandelen van nadeelcompensatie aanvragen. 


De kandidaat is inzetbaar vanaf zo spoedig mogelijk tot en met 31 december 2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als adviseur vastgoed en grondzaken of vergelijkbaar binnen gemeentelijke overheid
  • HBO Rechten of Vastgoed
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf zo spoedig mogelijk tot en met 31 december 2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als adviseur vastgoed en grondzaken of vergelijkbaar binnen gemeentelijke overheid.
  • Aantoonbare ervaring met aan- en verkoop van gronden en het beheer van vastgoedportefeuilles.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox