gemeente Nijkerk

Administratief ondersteuner contractbeheer

gemeente Nijkerk

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.

Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.

Opdracht
Gemeente Nijkerk heeft geen formeel contractbeheersysteem. Voor de aanbestedingen van Gemeente Nijkerk geldt dat deze worden vastgelegd in Djuma. Djuma is echter een zaaksysteem en geen contractbeheersysteem. Daarnaast worden aanbestedingstrajecten, inkoopdossiers en overeenkomsten niet consistent opgeslagen. Voor gemeente Nijkerk is het essentieel dat contractbeheer op een professionele wijze wordt geïmplementeerd. En dat de contracten geregistreerd worden in 1 contractbeheersysteem.

Gemeente Nijkerk zal dan ook de contracten in het contractbeheersysteem van ISPnext registeren. Er is capaciteit benodigd om alle contracten in de organisatie op te sporen en deze op de juiste manier in het nieuwe systeem te registeren.

Verantwoordelijkheden:

  • Opsporen van alle contracten binnen Gemeente Nijkerk, door middel van opvragen en doorvragen in de verschillende teams
  • Uitvoeren van relatiemanagement richting de teams mbt het opsporen van de contracten
  • Registreren van deze contracten in het nieuwe contractbeheersysteem
  • Meedenken over het contractbeheerproces
  • Ambassadeur voor het gebruik van het nieuwe contractbeheersysteem

Competenties
Analytisch, zorgvuldig/secuur, doorzettingsvermogen, samenwerken, mondeling en schriftelijk taalvaardig.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019);
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau.

De Wensen

  • Aantoonbare ervaring binnen de (lokale) overheid;
  • Aantoonbare kennis en ervaring met contractbeheersystemen / administratief systeem;
  • Aantoonbare werkervaring met administratieve werkzaamheden;
  • Een door de kandidaat geschreven beschrijving van relevante werkzaamheden met toelichting op de behaalde resultaten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox