1stroom

Administratief medewerker / medewerker backoffice sociaal domein

1stroom

De opdracht­omschrijving

1Stroom is de ambtelijke organisatie van de gemeenten Duiven en Westervoort. Kijk voor meer informatie op www.1Stroom.nl of op de website van de gemeente Duiven www.duiven.nl.

1Stroom is een organisatie die zich kenmerkt door korte lijnen en betrokken collega’s en die zich laat leiden door de kernwaarden ‘vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid’. Onze medewerkers, de directie en de afdelingsmanagers

geven samen vorm aan onze missie: een veerkrachtige organisatie in een vitale samenleving. Met ruim 300 medewerkers werken we aan het realiseren van de ambities van de gemeentebesturen van Duiven en Westervoort. We zijn

verantwoordelijk voor de dienstverlening aan de ruim 40.000 inwoners, de ondernemers, instellingen en verenigingen van beide gemeenten. Deze complexe dynamiek maakt ons werk bijzonder en uitdagend.

Zoals veel andere gemeenten kampen ook de gemeenten Duiven en Westervoort met financiële uitdagingen binnen het sociaal domein. Reden waarom we ons ten doel hebben gesteld meer grip en zicht te krijgen op de kosten binnen het sociaal domein. Jij kunt hier een belangrijke bijdrage aan leveren door scherp te zijn op onvolkomenheden in het berichtenverkeer en te zorgen dat onze administratie op orde is en daarmee een belangrijke bron van informatie is ten behoeve van sturing en control.

Wij zijn op zoek naar een stressbestendig, communicatief en sociaal vaardige doorpakker. Je bent in staat om zelfstandig te werken en te prioriteren en doet dit zorgvuldig en gestructureerd. Ook ben je analytisch, probleemoplossend, proactief en gericht op verbetering.


Verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte en betrouwbare administratie binnen de backoffice van het sociaal domein;
  • Je zorgt voor het gehele proces van de administratie waaronder het tijdig en volledig verwerken van het berichtenverkeer inclusief controleren en het rapporteren van afwijkingen, onvolkomenheden en het niet nakomen van afspraken;
  • Je zorgt voor tijdige betalingen en ontvangsten van en aan instanties en cliënten;
  • Je beantwoordt vragen van collega’s en zorgaanbieders over het betalingsverkeer.


De kandidaat is inzetbaar van 1 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor minimaal 20 uur per week. De inhuuropdracht kan daarna nog maximaal 2 maal met 3 maanden optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteperiode. Dit kan ook betekenen dat de startdatum in de offerteaanvraag zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau in een financieel-administratieve richting
  • Relevante en recente werkervaring binnen gemeenten en het Sociaal domein, minimaal 2 jaar • kennis en ervaring met het werken in Outlook, Word en Excel; • Nauwkeurigheid en een goede Nederlandse taalvaardigheid; • Kennis van de WMO en Jeugdwet en het berichtenverkeer; • Ervaring met de applicaties ZorgNed en/of Suite4SD.
  • De kandidaat is inzetbaar van 1 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor minimaal 20 uur per week. De inhuuropdracht kan daarna nog maximaal 2 maal met 3 maanden optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteperiode. Dit kan ook betekenen dat de startdatum in de offerteaanvraag zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Inhoudelijke kennis en ervaring met de werkzaamheden zoals omschreven in de opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden. Meer dan 10 jaar ervaring scoort 5 punten Meer dan 5 jaar ervaring scoort 3 punten Minder dan 5 jaar ervaring scoort 0 punten. Wanneer deze ervaring geen betrekking heeft op de afgelopen 3 kalenderjaren, wordt de waardering 1 stap verlaagd (van 5 naar 3 punten of van 3 naar 0 punten).
  • Externe beschikt over een heldere motivatie om deze opdracht uit te voeren. 1Stroom vindt het belangrijk te horen waarom deze opdracht kandidaat aanspreekt en wat deze hieraan kan bijdragen. Wat zijn kandidaats belangrijke eigenschappen die deze opdracht tot een succes kunnen maken. Een volledige, heldere motivatie, specifiek gericht op deze opdracht en waarbij de eigenschappen aansluiten bij de bedrijfscultuur van 1Stroom scoort 5 punten. Een deels volledige, heldere motivatie waarbij de eigenschappen minder aansluiten scoort 3 punten. Een onduidelijke motivatie die aanknopingspunten mist om deze opdracht tot een succes te maken en om tot verbinding te komen met het team scoort 0 punten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox