Gemeente Meierijstad

Medewerker beleidsuitvoering

Gemeente Meierijstad

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Diverse werkzaamheden op het gebied van beheerstaken afval/grondstoffen. Het betreft de aansturing van de uitvoeringstaken van afval (intern en extern), het krediet- en contractbeheer voor afvalinzameling inclusief milieustraten, het uitzetten van opdrachten, bijhouden van contracten, aansturen van contractpartners en controle van facturen. Het betreft het bijhouden van aansluitingen (woningen/complexen) van ledigingen, nieuwe aanvragen, en maken van interne rapportages richting H&I voor de doorbelastingen. Daarnaast betreft het de behandeling/afhandeling van klachten van burgers en de bezwaarschriften.

Kandidaatomschrijving

Je voelt je prettig om in te stappen in een team dat hard werkt en door uitval van twee collega’s alle ballen in de lucht weet te houden. Jij moet hierin taken over nemen terwijl de trein doordendert. Je hebt ervaring met afvalinzameling binnen gemeenten en je checkt voordat je begint en kan daarna heel goed zelfstandig werken. Je bent analytisch, je neemt initiatief en werkt gestructureerd.

Je hebt een VOG die niet ouder is dan 3 maanden.
Je zorgt zelf voor laptop en telefoon.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op maandag 1 mei tussen 13.00 uur en 16.00 uur.
Het zou fijn zijn als je hier rekening mee wil houden.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werk- en denkniveau MBO, dit dient te blijken uit het cv.
  • Gerichte werkervaring Meer dan 1 jaar. Kennis van container registratie systemen waaronder C-ware en KCM, ervaring met opstellen jaarverslagen en werkervaring bij gemeenten. Kennis van Adcomm m.b.t. de afvalwijzer. Dit dient te blijken uit het cv.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kennis afvalinzameling Als kandidaat heb je aantoonbare ervaring op het gebied van afvalinzameling als beheerder.
  • Ervaring container registratie systemen Kandidaat het bij voorkeur aanvullende ervaring op het gebied van container registratie systemen waaronder C-ware en KCM.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In het gesprek wordt verder ingegaan op de functie eisen en gunningscriteria .

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox